Zoekresultaten
1 - 10 van de 17688 resultaten voor: node organisatie leidinggeven gesprekstechnieken slechtnieuwsgesprek 62 structuur
... de ontvanger vindt dat het slecht nieuws is, zit u in een slechtnieuwsgesprek. 6.2.1 De kop de klap In de kop van uw ...
... en het grotere geheel van alle handelingen binnen de organisatie, is de kans groter dat hij met volle aandacht naar de instructie ... In de mondelinge uitleg volgt u zo goed mogelijk de structuur die u in de kop heeft gegeven. Het helpt als u ‘nummert’, dus ...
... Eerder al zijn training op onbewuste vooroordelen en gesprekstechnieken voor een selectiegesprek aan bod gekomen. Hieronder leest u ... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ...
... slechter uitvalt dan gedacht of gehoopt. Karakter van slechtnieuwsgesprek bezinken Geeft u een medewerker door het jaar ... ontstaan, maar zal uw beoordeling niet het karakter van een slechtnieuwsgesprek krijgen (zie hoofdstuk 6). Heeft u uw feedbackgesprekken ...
... van een bedrijfsnoodorganisatie. Zoals de vraag voor welke structuur uw werkgever kiest. Hiërarchisch ploegen lagen Een bhv-organisatie die is opgezet volgens de hiërarchische methode werkt met een ...
... data beoordeelt u of er inderdaad iets aan de hand is in uw organisatie. Problemen vaststellen in de organisatie benchmark Een resultaat afzetten tegen een doelstelling ... en daarmee uw algehele probleem op te lossen. 1.1 Structuur aanbrengen ...
... langdurig Een werkgroep met werknemers uit de hele organisatie is goud waard als het gaat om het opzetten en uitvoeren van ... Zo waarborgt u de inbreng van alle afdelingen binnen uw organisatie, wat ook het draagvlak van het beleid vergroot. Bovendien is het op ... de afdeling Communicatie en een HR-medewerker. 4.2 Structuur aanbrengen ...
... kunnen formeel of informeel zijn, mondeling of schriftelijk. Leidinggeven is in de praktijk dus vooral een sociaal proces. U gebruikt ... betrokken bij het ontwikkelen van het beleid voor de hele organisatie. U moet dit beleid vervolgens vertalen naar concrete doelen en dit ...
... de medewerker ook al zijn kennis, kunde en ervaring uit de organisatie verdwijnt. Deze medewerkers zijn vaak cultuurdragers in de ... kwalen gaat vertonen. Het komt vooral door het wegvallen van structuur, een zinvolle besteding van de dag en het gevoel van toegevoegde ...
- 1 van 1769
- ››