Zoekresultaten
1 - 10 van de 39319 resultaten voor: node organisatie leidinggeven gesprekstechnieken functionerings en beoordelingsgesprek 54 structuur
Het is dus zaak om gedurende het jaar alle feiten en gesprekken over het functioneren van uw medewerkers goed vast te leggen. ... de kans op een hoge return on investment (ROI) van uw functionerings- en beoordelingsgesprekken, in plaats van dat het alleen maar ...
... 2 al kort besproken is, moet ieder gesprek een kop, een romp en een staart bevatten. Dus ook het instructiegesprek. 3.3.1 De kop ... en het grotere geheel van alle handelingen binnen de organisatie, is de kans groter dat hij met volle aandacht naar de instructie ...
... Eerder al zijn training op onbewuste vooroordelen en gesprekstechnieken voor een selectiegesprek aan bod gekomen. Hieronder leest u ... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ...
... beschrijvingen? Zijn deze openbaar? In een transparante organisatie is dat vaak wel het geval. Vraag ze eens op en bestudeer ze. Ziet u ... ondernemingsraad en de werknemers is en blijft de stijl van leidinggeven een voortdurende bron van aandacht. Zorg dat u alert bent op de ...
... mogelijk te maken, is een sfeer van veiligheid, openheid en vertrouwen erg belangrijk. Zorg er daarom voor dat het gesprek in een ... omgeving plaatsvindt, zodat anderen u niet kunnen storen, en stel de medewerker op zijn gemak. Wees tijdens het gesprek niet bang ...
... voorbereiding cruciaal. Zorg dat u weet wat u gaat vertellen en waarom. Uw argumentatie is op orde en kunt u inzetten waar nodig. De kern van uw boodschap kunt u kort en heel ...
... terug op de afgelopen periode. U bent gespreksvoerder en geeft aan of u tevreden bent over het functioneren van de werknemer en wat ... tussen het management en de werknemer open te houden en de organisatie in staat te stellen de werknemer structureel te beoordelen op zijn ...
... Beoordelingsgesprekken geven u inzicht in de ontwikkeling en het arbeidsgedrag van uw hele team of afdeling. Het geeft u houvast om ... het de potentie van uw medewerkers in kaart. Uw afdeling en organisatie lopen immers het beste als alle medewerkers op de juiste plek ...
... is gericht op verbetering van prestaties en de samenwerking tussen u en een werknemer. Beoordelingsgesprek ... grijpen in het functioneren van werknemers, zonder dat u het functionerings- of beoordelingsgesprek afwacht. U kunt bijvoorbeeld meemaken ...
... Hiërarchisch ploegen lagen Een bhv-organisatie die is opgezet volgens de hiërarchische methode werkt met een ... die de hele hulpverlening coördineert (de coördinator bhv) en daarboven staat weer iemand die de algehele leiding heeft (het hoofd bhv). ...
- 1 van 3932
- ››