Zoekresultaten
1 - 10 van de 13309 resultaten voor: node onderneming personeel persoonlijke vaardigheden samenwerken
... en klanten, zult u regelmatig moeten samenwerken. Deze persoonlijke vaardigheid moet u dus goed ontwikkelen. In hoofdstuk 2 leest u ... Voor een goede samenwerking met anderen zijn sociale vaardigheden, zoals inlevingsvermogen, actief luisteren en het toepassen van de ...
omgaan met gedrag Om goed te kunnen samenwerken, moet u begrijpen hoe uw team functioneert. Maar als u een bijdrage ... aan de samenwerking, is het belangrijk om ook uw eigen vaardigheden te oefenen. Om soepel samen te werken moet u vooral kunnen omgaan ...
... ook voor de taak om werkprocessen soepel te laten verlopen. Persoonlijke vaardigheden die communicatie en een goede verstandhouding met werknemers ...
... verdienen uw aandacht, maar dichter bij huis moet uw onderneming oog hebben voor de eigen werknemers. Het is belangrijk om ook met ... werk-privé zorgen voor meer winst. Gemotiveerd en betrokken personeel is namelijk productiever. Ondernemingen met gemotiveerd en betrokken ...
... en toepassen. Dit vraagt om goede analytische en sociale vaardigheden. Een gezonde portie relativeringsvermogen en ... die van uw teamleden. Doe er uw voordeel mee! 9.1.1 Vaardigheden en resultaten charisma Een belangrijke competentie om ... integer handelen, u kwetsbaar opstellen en goed kunnen samenwerken zijn een aantal van die belangrijke sociale ...
... geven, is beschikken over goede sociale en communicatieve vaardigheden. Het is prettig als u gezegend bent met een flinke dosis charisma, maar sociale vaardigheden kunt u zich ook eigen maken. Conflicthantering, omgaan met ... integer handelen, u kwetsbaar opstellen en goed kunnen samenwerken zijn een aantal van die belangrijke sociale ...
... van tevoren aan de uitlener laten weten dat ze flexibel personeel willen inhuren, terwijl de variatie in het werkaanbod in twee derde ... is. Ook worden er behalve het inhuren van flexibel personeel nog relatief weinig andere HR-diensten (zoals assessments, trainingen ... het erg belangrijk dat de flexleverancier waarmee ze samenwerken over een keurmerk beschikt. 8.1 Samenwerking ...
... tot een goed einde wilt brengen, ontkomt u niet aan samenwerken. Als manager staat u hierbij voor een dubbele opdracht. Allereerst ... Als u niet voortdurend aandacht besteedt aan vaardigheden zoals sparren, communiceren, overleggen en taken verdelen, kan het ...
... weg in moet vinden. Hiervoor ontwikkelt u competenties als samenwerken, besluitvorming en leiderschapsvaardigheden. Alles wat u in de ... U zoekt uitdagende situaties uit in uw eigen praktijk om uw vaardigheden te ontwikkelen. Leeractiviteiten zijn training- of ... hangt samen met uw leerstijl. Die stijl bestaat uit uw persoonlijke en groepsvoorkeuren. Die kunnen variëren van meer ...
... missie en strategie (tijdelijk) aan te passen (en daarop uw personeel): Aan welke producten en diensten is ook behoefte als kopers ... beurs hebben? Zijn er producten en diensten die uw onderneming kan leveren, waar ook tijdens economische malaise behoefte aan is? ...
- 1 van 1331
- ››