8. In het oog springen bij uw donateurs
Laatst gewijzigd:
november 2021
Aandacht voor elkaar is belangrijk. Ook uw non-profitorganisatie moet voldoende aandacht geven aan (potentiële) donateurs. Door de coronacrisis kan dat toch iets lastiger zijn. Zo is het minder makkelijk om de straat op te gaan om de boodschap van uw goede doel te delen. U moet andere manieren vinden om de aandacht van de donateur te trekken. Waar kunt u dan allemaal aan denken?
kernwoord
hersenen
Aandacht is een mooi kernwoord. Door de coronapandemie staat het nog meer in de belangstelling. Aandacht komt u tegen in verschillende facetten. Het kan bijvooorbeeld gaan om:
- aandacht voor de problemen in de wereld;
- aandacht voor de beperkingen om met uw doelgroep en donateurs te kunnen interacteren;
- aandacht en focus voor het kunnen gebruiken van uw hersenen om goed te kunnen functioneren;
- aandacht voor hoe we ons voelen, oftewel: oprechte aandacht voor elkaar.