Zoekresultaten
1 - 10 van de 17322 resultaten voor: node organisatie leidinggeven teams aansturen 9 virtuele teams
... uit maximaal vijftien personen 9.4.2 Zelfsturende teams samen Zelfsturende teams zijn teams die zelf hun doelen en ... geeft. Het is meestal een vaste groep werknemers in uw organisatie die samen verantwoordelijk is voor een bepaald proces. In ... taak of activiteit in handen van een teamlid. 9.4 Leidinggeven aan een team ...
... huis, dan kan een leidinggevende niet dezelfde stijl van leidinggeven aanhouden als bij een team waarvan alle leden alle werkdagen op de ... collega’s? Meer over samenwerken leest u in hoofdstuk 9. Niet té flexibel tijdens thuiswerken Het grote voordeel van ...
... factoren van belang. Het vereist een directe stijl van leidinggeven van u, directe communicatie, zelfsturing van zowel het team als de ... zich overal mee te bemoeien, maar de lijnen in een Belgische organisatie zijn vaak veel strakker en duidelijker. Het gevolg is dat er in ...
faciliteren Leidinggeven aan een team is een specifieke vaardigheid. Een goed functionerend ... uit maximaal vijftien personen 9.4.2 Zelfsturende teams samen verantwoordelijk Zelfsturende teams zijn teams die zelf ... geeft. Het is meestal een vaste groep medewerkers in uw organisatie die samen verantwoordelijk is voor een bepaald proces. In ...
... u ook het team tot verandering aanzet. Leervermogen van teams kennis Daarom is het voor u belangrijk om te analyseren hoe ... om uw collega’s aan het roer te zetten. En daar heeft de organisatie ook baat bij; zo maakt u optimaal gebruik van de kennis van het ...
... Steeds meer werknemers werken in virtuele teams. Dat is logisch: de techniek ontwikkelt zich en organisaties staan het ... kennis te maken met andere landen en andere culturen. Uw organisatie bespaart op reis- en kantoorkosten, zeker als de teamleden vanuit ...
... varianten zoals WhatsApp. 9.1.2 Inzet van virtuele teams uitzenden Uw organisatie kan virtuele teams inzetten voor projectwerk of voor ...
... kleven er naast voordelen ook nadelen aan werken in virtuele teams. Denk aan de volgende zaken. Non-verbale communicatie ... mogelijk, evenals binnenlopen en een praatje maken. 9.3 Risico’s van een virtueel team ...
... te maken met drie zaken: discipline; planning; organisatie. Kink in de kabel verbetering directe ...
... naar teameffectiviteit. 4.1.1 Communicatie in teams sociometrie communicatiepatroon Het Human Dynamics ... tussen het hoe van communicatie en de effectiviteit van teams. Het team van het MIT gebruikte instrumenten die ze sociometrie noemen. ...
- 1 van 1733
- ››