Zoekresultaten
1 - 10 van de 39425 resultaten voor: node organisatie leidinggeven gesprekstechnieken functionerings en beoordelingsgesprek 53 valkuilen
Diversiteits- en inclusiebeleid kent verschillende valkuilen. Een aantal belangrijke valkuilen treft u hieronder aan. ... geeft aan inclusie en de processen die de cultuur in uw organisatie vormen, treedt er een draaideureffect op. geen tijd Dat ...
... Eerder al zijn training op onbewuste vooroordelen en gesprekstechnieken voor een selectiegesprek aan bod gekomen. Hieronder leest u ... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ...
... beschrijvingen? Zijn deze openbaar? In een transparante organisatie is dat vaak wel het geval. Vraag ze eens op en bestudeer ze. Ziet u ... ondernemingsraad en de werknemers is en blijft de stijl van leidinggeven een voortdurende bron van aandacht. Zorg dat u alert bent op de ...
... terug op de afgelopen periode. U bent gespreksvoerder en geeft aan of u tevreden bent over het functioneren van de werknemer en wat ... tussen het management en de werknemer open te houden en de organisatie in staat te stellen de werknemer structureel te beoordelen op zijn ...
... mogelijk te maken, is een sfeer van veiligheid, openheid en vertrouwen erg belangrijk. Zorg er daarom voor dat het gesprek in een ... omgeving plaatsvindt, zodat anderen u niet kunnen storen, en stel de medewerker op zijn gemak. Wees tijdens het gesprek niet bang ...
... Beoordelingsgesprekken geven u inzicht in de ontwikkeling en het arbeidsgedrag van uw hele team of afdeling. Het geeft u houvast om ... het de potentie van uw medewerkers in kaart. Uw afdeling en organisatie lopen immers het beste als alle medewerkers op de juiste plek ...
... griffel Er zijn bij het beoordelen allerlei valkuilen waarvoor u als manager moet waken. Wie zou er bijvoorbeeld van u een ...
... is gericht op verbetering van prestaties en de samenwerking tussen u en een werknemer. Beoordelingsgesprek ... grijpen in het functioneren van werknemers, zonder dat u het functionerings- of beoordelingsgesprek afwacht. U kunt bijvoorbeeld meemaken ...
... plaats. Vaak zien medewerkers ertegen op en ervaren leidinggevenden het als een enorme papierwinkel, waar ze eigenlijk niemand een plezier mee doen. Toch kunt u het beoordelingsgesprek ook aangrijpen als ontwikkelkans. Het ... de ontwikkeling van de medewerker, de leidinggevende en de organisatie aan bod. De manager stelt open vragen aan de werknemer en vraagt ...
Het einde van het jaar nadert en dus is het de tijd van de beoordelingsgesprekken. In de klassieke gesprekscyclus is zo’n beoordelingsgesprek voornamelijk eenrichtingsverkeer. Maar past dit nog wel bij ... de ontwikkeling van de werknemer, de leidinggevende en de organisatie aan bod. De manager stelt open vragen aan de werknemer en vraagt ...
- 1 van 3943
- ››