Zoekresultaten
1 - 10 van de 36481 resultaten voor: node organisatie leidinggeven gesprekstechnieken 1 gesprekstechnieken waarom zijn ze cruciaal
... de emotie benoemen, luisteren en doorvragen. 3.5.1 Scherp zijn op onduidelijkheid doorvragen Voorkom dat er ... en dat stimuleert volwassen gedrag. Vraag bijvoorbeeld waarom het niet lukt om bepaalde stappen te zetten. Het mooie aan TA is ...
... Eerder al zijn training op onbewuste vooroordelen en gesprekstechnieken voor een selectiegesprek aan bod gekomen. Hieronder leest u ... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ...
... preventief verslavingsbeleid heeft veel voordelen voor uw organisatie: Het maakt het onderwerp verslaving zichtbaar en ... zijn van het verslavingspreventiebeleid. 3.1 Waarom preventie? ...
... maken nogal eens een klassieke denkfout. Vaak zijn ze in de veronderstelling dat ze hun werknemers prima ondersteunen in hun werk ... de werknemers aangeeft daaraan veel waarde te hechten. Waarom leidinggevenden inschattingsfouten maken ...
... van sponsorrechten, wel degelijk rendement opleveren. Dat uw organisatie met de sponsoring uw doelstellingen kan behalen. Waarom meten de ... organisaties de effecten van sponsoring dan niet? 8.1.1 Aard van sponsoring veelzijdigheid In de eerste plaats heeft ...
... als indirect overkomen: uw eigen netwerk wordt gehackt of de organisatie waar u gegevens heeft opgeslagen is slachtoffer van een hack. Denk ... Er zijn een aantal doelen te onderscheiden die verklaren waarom een hacker inbreekt op een netwerk: Diefstal. Het stelen van ... rol; deze vorm van hacken is bij wet strafbaar. 3.1 Waarom hacken? ...
... indirect overkomen: uw bedrijfsnetwerk wordt gehackt of de organisatie waar u gegevens heeft opgeslagen is slachtoffer van een hack. Denk bijvoorbeeld aan een bank of IT-leverancier. 5.1.1 Diefstal concurrentie Meestal wordt een netwerk gehackt om ...
... en redenen die in het werk gelegen zijn. Het is goed als uw organisatie met de werknemer die eerder wil stoppen bespreekt wat zijn reden of ... Dit kan mede bepalen hoe hier verder mee om te gaan. 7.1.1 Werken wordt te belastend te zwaar Een veelgenoemde reden om ...
... kunnen formeel of informeel zijn, mondeling of schriftelijk. Leidinggeven is in de praktijk dus vooral een sociaal proces. U gebruikt ... betrokken bij het ontwikkelen van het beleid voor de hele organisatie. U moet dit beleid vervolgens vertalen naar concrete doelen en dit ...
... Een dynamische omgeving vraagt om een wendbare organisatie en flexibele werknemers, nu én in de toekomst. SPP is dan ook geen ... u het oplegt. Meer hierover leest u in hoofdstuk 2. 1.1 Waarom SPP? ...
- 1 van 3649
- ››