Zoekresultaten
1 - 10 van de 15178 resultaten voor: node onderneming administratie debiteurenbeheer beleid opstellen 21 startpunt beleidsplan
... Als startpunt van het nieuwe beleidsplan van uw onderneming brengt u het bestaande debiteurenbeleid in kaart. Op basis hiervan ... van de betrokken werknemers moeten helder zijn. Debiteurenbeheer vraagt een zekere mate van flexibiliteit. Het plan moet ruimte ...
subsidie voorwaarden Besturen is beleid maken. Zonder beleidsplan lukt dat niet. ‘Helaas’, zullen veel bestuursleden verzuchten, want het opstellen van zo’n plan is geen populaire bezigheid. Maar belangrijk is het ...
... te kijken of zij ergens bij kunnen ondersteunen. 7.6 Beleid opstellen ...
... Arbowet niet verplicht signalering Uw onderneming is op grond van de Arbeidsomstandighedenwet (Arbowet) als werkgever verplicht om beleid te ontwikkelen om werknemers te beschermen tegen psychosociale ... Als u een beleid rond werknemers met schulden wilt opstellen en invoeren, heeft een eventuele ondernemingsraad van uw onderneming ...
... dat een klant niet betaalt, is nooit 100% uit te sluiten. Uw onderneming kan het risico wel verkleinen door een duidelijk debiteurenbeleid te formuleren. doel debiteurenbeheer Het uiteindelijke doel van het debiteurenbeheer is ...
... argument Als u geen informatie krijgt over het sociaal beleid omdat er gewoonweg geen beleid gevoerd wordt, heeft het weinig zin de ... eerst zelf die prioriteiten vast. Waar moet volgens u in de onderneming met voorrang aandacht voor komen? Kies bij voorkeur onderwerpen ...
... die u al in een vroeg stadium moet beantwoorden. Bij het opstellen van een gastenlijst gaat u in ieder geval niet over één nacht ijs. ...
... Een nuttig en eenvoudig toepasbaar instrument om uw beleid op te baseren is de zogenoemde Demingcirkel. Die staat ook wel bekend ... opmaken, kijk of u de informatie kunt gebruiken uit: administratie van verzuimcijfers; een periodiek arbeidsgezondheidsonderzoek ...
Een beleid formuleren is een belangrijke stap, maar dit heeft pas zin als de nieuwe ... door de werknemers wordt omarmd. draagkracht Uw onderneming vergroot de draagkracht door: het duidelijk uitwerken van ... 2.4.2 Route incassotraject De route die uw onderneming moet volgen bij het incasseren van openstaande vorderingen is in de ...
... middelen niet effectief besteedt. Het voeren van een administratie is bovendien wettelijk verplicht. Het bestuur is ... om zorg te dragen voor een goede financiële administratie. Ook moet het bestuur zorgen voor het opstellen van de jaarrekening binnen zes maanden na afloop van het boekjaar. ...
- 1 van 1518
- ››