Zoekresultaten
1 - 10 van de 22705 resultaten voor: node organisatie leidinggeven ontwikkelingen managers 4 financiele administratie 42 e factureren
... in de boekhouding. Elektronisch elektronisch factureren direct Het scannen van inkoopfacturen wordt steeds ... maakt het meestal eenvoudig mogelijk om over te stappen op e-factureren. Wilt u overstappen op e-factureren? Op ... onderzoek onder ruim 300 (mede)beslissingsbevoegden voor administratie en inkoop. Volgens de NPa is er een kleinere kans op vertraging ...
... en factoren die bijdragen aan inclusief leiderschap. 7.4.1 Rol van leidinggevenden vragen De leidinggevende is cruciaal ... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ...
... werknemers met een verslavingsprobleem; sancties. 4.4.1 Preventieve maatregelen onder werktijd feitenkennis ... In het protocol hoort ook te staan hoe uw organisatie omgaat met werknemers die in een kliniek moeten worden opgenomen. ...
... altijd bij de loonadministratie bewaren. Bovendien moet een organisatie per werknemer per tijdvak bijhouden hoeveel kilometers precies zijn ... aan werknemers worden uitbetaald via de financiële administratie in plaats van via de loonadministratie, moeten deze ook in de ... tussen de diverse afdelingen erg belangrijk. 4.4 Administratie ...
Elke stichting en vereniging moet goed bijhouden wat de organisatie nu precies ontvangt aan fondsen, wat ze uitgeeft en waaraan. Dit is ... middelen niet effectief besteedt. Het voeren van een administratie is bovendien wettelijk verplicht. Het bestuur is ... aansprakelijk worden gesteld voor tekorten. 7.4 Administratie ...
... lijkt het hoogst haalbare voor de meeste werknemers in een organisatie. Eenmaal in een leidinggevende functie vindt één op de drie managers de overstap erg lastig en is er geen tijd meer om vaardigheden die ...
... lijkt het hoogst haalbare voor de meeste werknemers in een organisatie. Eenmaal in een leidinggevende functie vindt één op de drie managers de overstap erg lastig en is er geen tijd meer om vaardigheden die ...
... lijkt het hoogst haalbare voor de meeste werknemers in een organisatie. Eenmaal in een leidinggevende functie vindt één op de drie managers de overstap erg lastig en is er geen tijd meer om vaardigheden die ...
... u namelijk veel handmatige taken uit handen. Dit levert uw organisatie veel voordelen op: het is sneller, makkelijker en een stuk ... om geregeld na te gaan op welke manier u de financiële administratie van uw organisatie efficiënter kunt inrichten. Daar hoort ...
... belemmering De laatste jaren zijn er de nodige ontwikkelingen geweest op het gebied van e-factureren. De Nederlandse overheid ... het gebruik van e-factureren in goede banen te leiden. 1.4.1 UBL als standaardHEADER_BREAK één formaat De laatste jaren ...
- 1 van 2271
- ››