Zoekresultaten
1 - 10 van de 21840 resultaten voor: node organisatie leidinggeven teams aansturen 4 goed functionerend team
... uit maximaal vijftien personen 9.4.2 Zelfsturende teams samen Zelfsturende teams zijn teams die zelf hun doelen en ... geeft. Het is meestal een vaste groep werknemers in uw organisatie die samen verantwoordelijk is voor een bepaald proces. In ... taak of activiteit in handen van een teamlid. 9.4 Leidinggeven aan een team ...
... huis, dan kan een leidinggevende niet dezelfde stijl van leidinggeven aanhouden als bij een team waarvan alle leden alle werkdagen op de ... aanpassingen moeten maken en veel energie moeten steken in goed communiceren met de werknemers. 10.1.1 Zelfstandig werken ...
faciliteren Leidinggeven aan een team is een specifieke vaardigheid. Een goed functionerend ... uit maximaal vijftien personen 9.4.2 Zelfsturende teams samen verantwoordelijk Zelfsturende teams zijn teams die zelf ... geeft. Het is meestal een vaste groep medewerkers in uw organisatie die samen verantwoordelijk is voor een bepaald proces. In ...
... u ook het team tot verandering aanzet. Leervermogen van teams kennis Daarom is het voor u belangrijk om te analyseren hoe ... om uw collega’s aan het roer te zetten. En daar heeft de organisatie ook baat bij; zo maakt u optimaal gebruik van de kennis van het ...
... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ... principes: een team of afdeling werkt samen met andere teams of afdelingen. De leidinggevende maakt deel uit van een team. ...
Virtuele teams functioneren niet zomaar. Ze moeten voldoen aan een aantal randvoorwaarden om goed op stoom te komen. 9.4.1 Afgebakende taken helder Eén van de kenmerken van werken in ...
... medewerkster. De vrouw zou niet functioneren in een groot team en kon ook niet goed samenwerken. De medewerkster werkte bij UWV in een groot team. Haar ...
... beschrijvingen? Zijn deze openbaar? In een transparante organisatie is dat vaak wel het geval. Vraag ze eens op en bestudeer ze. Ziet u ... ondernemingsraad en de werknemers is en blijft de stijl van leidinggeven een voortdurende bron van aandacht. Zorg dat u alert bent op de ...
... kan het zinvol zijn om van een groep medewerkers meerdere teams te vormen. Dit kan leiden tot een efficiëntere verdeling van het werk en ... teams zijn: Elk team specialiseert zich, zoals bij een organisatie die het werk verdeelt onder een afdeling Communicatie, een afdeling ...
... aantal uiteenlopende onderzoeken naar teameffectiviteit. 4.1.1 Communicatie in teams sociometrie communicatiepatroon Het Human Dynamics ...
- 1 van 2184
- ››