Zoekresultaten
1 - 10 van de 13936 resultaten voor: node onderneming arbo kantoorinrichting 2 kenmerken kantoorruimte 25 keuze
... Hierna volgen nog een paar specifieke kenmerken. 6.2.1 Bedrijfstakpensioenfonds (BPF) zekerheidsmaat Het kenmerk van ... voor een OPF is dat het fonds de pensioenregeling voor één onderneming (of concern van ondernemingen) uitvoert. De bestuursleden van een ...
... die HNW mét flexplekken invoert, moet vanzelfsprekend de kantoorinrichting aanpassen en de werkplekken creëren. Behalve werkplekken ... Vaak kiezen organisaties voor lockers. Een slimme keuze met het oog op de privacywetgeving. Zo kunnen werknemers hun persoonlijke ...
... die HNW mét flexplekken invoert, moet vanzelfsprekend de kantoorinrichting aanpassen en de werkplekken creëren. Behalve werkplekken ... Vaak kiezen organisaties voor lockers. Een slimme keuze met het oog op de privacywetgeving. Zo kunnen werknemers hun persoonlijke ...
... Het instemmingsrecht op het gebied van arbo-, verzuim- en re-integratiebeleid (artikel 27, lid 1d WOR) moet u ruim ... de totstandkoming en verbetering van het arbobeleid van de onderneming. Gezond en veilig werk gedragscode Goede arbozorg ...
... Als arboprofessional moet u hier dan ook alert op zijn. Deze kenmerken zijn in te delen in een aantal soorten, waaronder problemen met ... middel nodig heeft om hetzelfde effect te krijgen. 2.1 Kenmerken ...
... normaal gesproken op minstens twee dagen per week voor uw onderneming werken. Hierbij is het aantal gewerkte uren per dag niet van belang. minstens één maand Uw onderneming moet de arbeidsrelatie met de opdrachtnemer zijn aangegaan voor ... als uitbetaald bedrag aan een derde (zie paragraaf 2.3). 5.1 Kenmerken ...
... vallen en welke ruimten in een kantoorvertrek niet. 2.9.1 Overlegruimten grens Ook vindt u in NEN-norm 1824 de ... geldt deze als een vergaderruimte waarbij geldt: minimaal 2 m2 per persoon. 2.9.2 Circulatieruimte onderverdeling ... Dan mag u daar 0,5 m2 voor rekenen. 2.9 NEN-norm kantoorinrichting (NEN 1824) ...
... ondernemen en met de medewerker in gesprek gaan. 4.1.2 Timing gevolgen Een beoordelingsgesprek vindt meestal één keer ... de hand ligt. 4.1.3 Type beoordelingsgesprekken keuze U kunt een beoordelingsgesprek op verschillende manieren voeren. ... communicatie met uw medewerker niet optimaal is. 4.1 Kenmerken beoordelingsgesprek ...
... of ander bedrijfspand. Uw visie op een gezonde en veilige kantoorinrichting is hierbij onmisbaar. Bovendien zijn er wettelijke verplichtingen. Bij de keuze voor verbouwen, nieuwbouw of verhuizing naar een bestaand pand komt veel ... genoeg zijn voor medewerkers en bezoekers. 2.1 Keuze voor het pand ...
... Bijvoorbeeld: 8 Buitenlandse debiteuren. 3.2.1 Ordeningskenmerken Het belang van een logische onderverdeling is groot ... ‘documentenanalyse’ gebruiken. Hiermee kijkt u naar de kenmerken van het document. Gegevensdrager cd-rom ...
- 1 van 1394
- ››