Zoekresultaten
1 - 10 van de 17911 resultaten voor: node organisatie leidinggeven verzorgd taalgebruik 5 boodschap overbrengen 57 feedback
... collega’s. Zij weten wat het doel van uw tekst is en welke boodschap u wilt overbrengen. Zij kunnen dus goed inschatten of uw tekst doet ... u bij het schrijven van de volgende tekst moet letten. 5.7.1 Soorten feedback Er zijn diverse soorten feedback mogelijk. U kunt ...
... van uw tekst en lees deze op papier na om te kijken of u uw boodschap correct onder woorden heeft gebracht en of er geen fouten in zitten. ... kunt u terecht op taaladvies.net. 3.4 Tips voor verzorgd taalgebruik ...
... presentatie die u geeft, doet u er goed aan om vooraf een boodschap te formuleren. Vervolgens staat uw inhoud volledig in het teken van ... waardoor de aanwezigen overgaan tot aankoop. Stel: uw organisatie verkoopt modules van pc-software. Welke boodschap wilt u dan ... de diversiteit wordt uw boodschap beter onthouden. 5.4 Formuleer uw boodschap ...
... en de belangrijkste argumenten duidelijk aangeeft. 5.5.1 Argumenten en structuur juiste volgorde Door een goede ... ze uitspreekt. Als u deskundigen citeert die iets over uw organisatie zeggen, komt het anders over dan wanneer u hierover zelf iets ...
... indruk bestaan geen vaste regels. Het verschilt immers per organisatie wat u wilt uitstralen. Het belangrijkste is dat u al bij de ... terugkomen, de aanspreekvormen die medewerkers hanteren, hun taalgebruik en de kleding die zij dragen. 1.2.3 Het gevoel van de ...
... Op den duur kan het zelfs leiden tot overspannen werknemers. Feedback zou zo’n situatie kunnen verhelpen. Dat is echter gemakkelijker ... Feedback geven en ontvangen Merkt u dat er binnen uw organisatie veel frustraties zijn en ergernissen onuitgesproken blijven, maak ...
... mogelijk investeerders. Het is om die reden belangrijk uw boodschap aan te passen aan de verschillende groepen mensen die u wilt ... krijgt zijn eigen verhaal, aangepast aan de interesses, het taalgebruik en de belevingswereld van die groep. 6.4.1 Segmenteren ...
... in het Engels? En zeggen dat iemand er niet is en een boodschap aannemen? Standaardzinnen voor telefoneren Wie denkt ‘Oh, ... . Als iemand zijn naam niet zegt, maar alleen de organisatie noemt bijvoorbeeld, vraag er dan naar met: May I ask who’s ... Dat maakt het makkelijker om namen te noteren. Beleefd taalgebruik bij telefoneren in het Engels ...
... in het Engels? En zeggen dat iemand er niet is en een boodschap aannemen? Standaardzinnen voor telefoneren Wie denkt ‘Oh, ... . Als iemand zijn naam niet zegt, maar alleen de organisatie noemt bijvoorbeeld, vraag er dan naar met: May I ask who’s ... Dat maakt het makkelijker om namen te noteren. Beleefd taalgebruik bij telefoneren in het Engels ...
Feedback geven en ontvangen helpt werknemers om hun functioneren te verbeteren. Veel werknemers zijn echter terughoudend met het geven van feedback, bang om de ander voor het hoofd te stoten. Hoe maakt de ... de leidinggevende de volgende aanpak doorvoeren binnen de organisatie: Maak werknemers niet alleen verantwoordelijk voor hun ...
- 1 van 1792
- ››