Zoekresultaten
1 - 10 van de 9263 resultaten voor: node onderneming administratie boekhouden
Als de Arbeidsinspectie denkt dat uw onderneming werknemers onderbetaalt, mag de inspecteur uw administratie eerdaags in beslag nemen om nader te bestuderen. Dit staat in een ... om te controleren als er vermoedens van onderbetaling bij uw onderneming zijn. Dat het in dienst hebben van een ‘goedkope' illegale ...
... verkregen ontvangsten en de vermogenspositie van uw onderneming. Uw onderneming doet het dus voor een groot deel voor zichzelf. ... Enkel boekhouden is de meest eenvoudige manier om een administratie bij te houden. U maakt alleen gebruik van dagboeken zoals het ...
... middelen niet effectief besteedt. Het voeren van een administratie is bovendien wettelijk verplicht. Het bestuur is ... om zorg te dragen voor een goede financiële administratie. Ook moet het bestuur zorgen voor het opstellen van de ... Het kan voorkomen dat uw organisatie door slecht boekhouden in de problemen komt en wellicht wel failliet gaat. Als dit komt ...
Bijna de helft van zzp’ers doet zelf de financiële administratie. Dit blijkt uit onderzoek van Boekhouder.nl onder 400 zzp’ers. ... problemen. De boekhouder kan de financiële situatie van de onderneming beter inschatten dan de ondernemer zelf en hem voorzien van passend ...
Bijna de helft van zzp’ers doet zelf de financiële administratie. Dit blijkt uit onderzoek van Boekhouder.nl onder 400 zzp’ers. ... problemen. De boekhouder kan de financiële situatie van de onderneming beter inschatten dan de ondernemer zelf en hem voorzien van passend ...
... 2016 de jaarrekening deponeren met SBR. Mkb moet boekhouden met nieuwe software ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... voorschot buiten het loonbeslag om uitbetalen, omdat dit uw onderneming in een vervelende (financiële) positie brengt (zie hoofdstuk 9). ...
... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
administratie opslagruimte De aankoop van een nieuw pand moet u ... verwerken in uw administratie. Gebruikt u het pand in uw onderneming dan is geen discussie mogelijk en behoort het pand tot het ... Dit is anders als u het pand zowel in uw onderneming als privé gebruikt en sprake is van keuzevermogen. Uit een recente ...
... zonder personeel (zzp’ers) besteden steeds minder vaak hun administratie volledig uit aan een externe partij. Het overgrote deel (89%) ... De ondervraagden noemen drie voordelen van online boekhouden: het gemak (56%), de overzichtelijkheid (52%) en het zelf grip ...
- 1 van 927
- ››