Zoekresultaten
1 - 10 van de 12794 resultaten voor: node onderneming personeel persoonlijke vaardigheden presentatievaardigheden 96 hulpmiddelen
... ook voor de taak om werkprocessen soepel te laten verlopen. Persoonlijke vaardigheden die communicatie en een goede verstandhouding met werknemers ...
... verdienen uw aandacht, maar dichter bij huis moet uw onderneming oog hebben voor de eigen werknemers. Het is belangrijk om ook met ... werk-privé zorgen voor meer winst. Gemotiveerd en betrokken personeel is namelijk productiever. Ondernemingen met gemotiveerd en betrokken ...
... groepstraining. Zo kan een werknemer kennis opdoen of vaardigheden oefenen. Een werknemer kan bij het uitzoeken van scholing denken ... terwijl hij wel kan rekenen op steun. Coaching vaardigheden Voor bepaalde ontwikkelingstrajecten kun je het beste een ... plannen of oordeelsvorming. Bedenk dat aan een persoonlijke coach een prijskaartje hangt. 5.1.3 Nieuwe taken ...
... zijn! U moet dan hoe dan ook een beroep doen op uw presentatievaardigheden, zodat de lastige materie goed overkomt. Dit maakt het ...
... hybride vergaderen en hybride communiceren zijn de digitale vaardigheden van u en uw teamleden. Digitale vaardigheden verwijzen naar het vermogen om effectief en efficiënt met ...
... (POP) is een handig hulpmiddel om de talenten, vaardigheden en kennis van werknemers verder te ontwikkelen. Niet alle ... te ontwikkelen. In een POP brengen werknemers hun talenten, vaardigheden, kennis en ervaringen in kaart, verwoorden ze waarom en hoe ze ...
... en toepassen. Dit vraagt om goede analytische en sociale vaardigheden. Een gezonde portie relativeringsvermogen en ... die van uw teamleden. Doe er uw voordeel mee! 9.1.1 Vaardigheden en resultaten charisma Een belangrijke competentie om ...
... geven, is beschikken over goede sociale en communicatieve vaardigheden. Het is prettig als u gezegend bent met een flinke dosis charisma, maar sociale vaardigheden kunt u zich ook eigen maken. Conflicthantering, omgaan met ...
... een debiteur vraagt om een aantal professionele en sociale vaardigheden, zoals inzicht, tact, deskundigheid, doorzettingsvermogen en ... lopende klachten Vóórdat een werknemer van uw onderneming een gesprek begint met een debiteur, moet hij beschikken over alle ...
... zijn mensenkennis en inlevingsvermogen belangrijke vaardigheden om de juiste persoon, op het juiste moment én op de juiste manier ... klantdossier Vóórdat een werknemer van uw onderneming een gesprek begint met een debiteur, moet hij beschikken over alle ...
- 1 van 1280
- ››