Zoekresultaten
1 - 10 van de 10369 resultaten voor: node or medezeggenschap organisatiemodellen communiceren praktijk 3
sociaal proces communiceren Als leidinggevende heeft u gemiddeld zo’n vijfhonderd ... zijn, mondeling of schriftelijk. Leidinggeven is in de praktijk dus vooral een sociaal proces. U gebruikt communicatie om te ... persoonlijkheden, kunt u uw leiderschap versterken. 1.3.1 Taken hoofdtaken Zoals voor iedere functie geldt, heeft de ...
... en samenwerking voor de komende maanden. 4.3 Communiceren ...
Er zijn drie redenen voor de OR om goed te communiceren met de achterban: Geven van informatie: op de hoogte brengen ... u dan mee in de gesprekken met uw bestuurder. 8.3 Intern communiceren ...
... ‘audit’), waarbij u zich afvraagt of de toepassing in de praktijk u oplevert wat u dacht dat deze zou opleveren. Zorg ervoor dat ... van een hogere leidinggevende wordt. 12.3 Communiceren ...
... Bovendien geeft de Wet op de ondernemingsraden (WOR) de OR een aantal wettelijke rechten bij het inrichten van een duurzaam ... 7.6.1 Informatierecht advies U moet de OR op de hoogte houden van informatie over onder andere het sociaal beleid ...
... het gevaar nauwelijks af. Sla de handen ineen met de OR Als u moeite heeft om werknemers mee te krijgen of niet weet hoe u de ... moment aangebroken om dit goede gedrag te bevriezen. 3.3 Communiceren over risico’s ...
... onderneming. besluitvorming Als werknemer en OR-lid hoort u van verschillende kanten reacties op uw organisatie en het ... leeftijdsdiscriminatie. bloedsomloop Voor OR’en geldt dat de interne informatie- en communicatievoorziening van belang ... van het product of uw website. Wat valt u dan op? 3.4 Informeren en communiceren ...
... klaar, mede dankzij de globalisering en kenniseconomie. Medezeggenschap inrichten op basis van strijd is daarom niet meer effectief. Om ... drie doelen en welke handvatten u nodig heeft om dat voor uw OR te regelen. 1.3 Nieuwe uitdagingen voor medezeggenschap ...
... geven inzicht in de lagen waarop gesprekspartners communiceren en hoe u een effectief gesprek kunt voeren door te laveren tussen ... op de letterlijke woorden die anderen uitspreken. De praktijk wijst echter uit dat een ‘zender’ van een boodschap met ... is dat de werknemer zich meer gehoord voelt. 1.3. In de praktijk ...
... van de voorbeeldorganisaties te bepalen. 3.3.1 Het Stedelijk Lyceum analyse Het bestuur van het Stedelijk ... onderwijs krijgen, binnen alle moderne mogelijkheden. 3.3.2 Sfeervol BV Voor Sfeervol BV was de analyse van de eigen organisatie ...
- 1 van 1037
- ››