Zoekresultaten
1 - 10 van de 30134 resultaten voor: node organisatie leidinggeven harmoniseren arbeidsvoorwaarden maak overzicht 33 wijzigen
overgang van onderneming Arbeidsvoorwaarden harmoniseren gebeurt vooral bij fusies en overnamen. De overnemende werkgever ... onderneming’. Daarvan is sprake als de ene werkgever een organisatie(onderdeel) via een overeenkomst overneemt van de andere. Het ...
... uit te oefenen bij een fusie- of overnametraject. Het harmoniseren van de arbeidsvoorwaarden is daarbij een belangrijke stap. De ... de taak om de belangen van de werknemers én die van de organisatie te behartigen. Bij een fusie of overname speelt de OR daarom een ...
... arbeidsvoorwaarden moeten wijzigen. De omvang en manier van harmoniseren kan enorm verschillen en is bepalend voor uw startpositie als OR. ... op elkaar egaliseren voordeel Als de organisatie twee arbeidsvoorwaardenpakketten moet harmoniseren die eigenlijk al ...
... raakt bij een harmonisatietraject. 3.3.1 Wetten Uw organisatie moet zich in het beleid rondom arbeidsvoorwaarden houden aan ... arbeidsvoorwaarden lastig Arbeidsvoorwaarden harmoniseren is prioriteiten stellen. Bovenaan het lijstje van uw bestuurder ...
één werknemer Arbeidsvoorwaarden harmoniseren gebeurt vooral bij fusies en overnames. De overnemende werkgever ... onderneming’. Daarvan is sprake als de ene werkgever een organisatie of organisatieonderdeel via een overeenkomst overneemt van de ...
... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ... 7.2.2 las u dat het belangrijk is dat de top van een organisatie het thema diversiteit en inclusie uitdraagt en agendeert. Dit geldt ...
... zijn om: maar liefst 82% wil thuiswerken opnemen in de arbeidsvoorwaarden. This news article is also available in English ... is het wel handig dat medewerkers elkaar kunnen bereiken. Maak daarom duidelijke afspraken over wanneer wie bereikbaar is. ...
... zijn om: maar liefst 82% wil thuiswerken opnemen in de arbeidsvoorwaarden. This news article is also available in English ... is het wel handig dat medewerkers elkaar kunnen bereiken. Maak daarom duidelijke afspraken over wanneer wie bereikbaar is. ...
arbeidsvoorwaarden Het grootste deel van de cao-regelingen heeft betrekking op arbeidsvoorwaarden. Hierbij kunt u een onderscheid maken tussen primaire en ... voorwaarden. Een eenduidige omschrijving bestaat niet: elke organisatie beschouwt andere soort voorwaarden als tertiair en in sommige ...
... per week zal werken ter sprake. Naast zulke primaire arbeidsvoorwaarden zijn er ook secundaire en tertiaire arbeidsvoorwaarden. Denk ... hangt af van de financiële mogelijkheden, hoe graag een organisatie de werknemers aan zich wil binden en wat er bepaald is in de wet en ...
- 1 van 3014
- ››