Zoekresultaten
1 - 10 van de 26891 resultaten voor: node onderneming personeel persoonlijke vaardigheden conflicthantering 64 bespreekbaar maken
... om de angel uit het conflict te halen. Daar heeft u heel wat persoonlijke vaardigheden voor nodig, want u moet de ene werknemer anders benaderen dan de ...
... ook voor de taak om werkprocessen soepel te laten verlopen. Persoonlijke vaardigheden die communicatie en een goede verstandhouding met werknemers ...
... Het beste kunt u een conflict al in een vroeg stadium bespreekbaar maken. De kans is groter dat u dan in alle redelijkheid samen tot een oplossing ...
... geven, is beschikken over goede sociale en communicatieve vaardigheden. Het is prettig als u gezegend bent met een flinke dosis charisma, maar sociale vaardigheden kunt u zich ook eigen maken. Conflicthantering, omgaan met verschillen, goed kunnen luisteren, integer ...
... verdienen uw aandacht, maar dichter bij huis moet uw onderneming oog hebben voor de eigen werknemers. Het is belangrijk om ook met ... werk-privé zorgen voor meer winst. Gemotiveerd en betrokken personeel is namelijk productiever. Ondernemingen met gemotiveerd en betrokken ...
... aan de samenwerking, is het belangrijk om ook uw eigen vaardigheden te oefenen. Om soepel samen te werken moet u vooral kunnen omgaan ... mensen. Daarvoor moet u over goede communicatieve en sociale vaardigheden beschikken. Voorbeelden Bij communicatieve vaardigheden ...
... kunnen een belangrijke rol vervullen in het bespreekbaar maken van psychische aandoeningen op de werkvloer door bijvoorbeeld openheid te ... is niet altijd gemakkelijk en vereist soms speciale vaardigheden. Een training waarin stereotypering en gesprekstechnieken aan bod ...
... kunnen een belangrijke rol vervullen in het bespreekbaar maken van psychische aandoeningen op de werkvloer door bijvoorbeeld openheid te ... is niet altijd gemakkelijk en vereist soms speciale vaardigheden. Een training waarin stereotypering en gesprekstechnieken aan bod ...
... en toepassen. Dit vraagt om goede analytische en sociale vaardigheden. Een gezonde portie relativeringsvermogen en ... die van uw teamleden. Doe er uw voordeel mee! 9.1.1 Vaardigheden en resultaten charisma Een belangrijke competentie om ... charisma, maar sociale vaardigheden kunt u zich ook eigen maken. Omgaan met verschillen, goed kunnen luisteren, integer handelen, u ...
... een debiteur vraagt om een aantal professionele en sociale vaardigheden, zoals inzicht, tact, deskundigheid, doorzettingsvermogen en ... lopende klachten Vóórdat een werknemer van uw onderneming een gesprek begint met een debiteur, moet hij beschikken over alle ...
- 1 van 2690
- ››