Zoekresultaten
1 - 10 van de 14527 resultaten voor: node onderneming personeel persoonlijke vaardigheden samenwerken 22 fases samenwerking
... en klanten, zult u regelmatig moeten samenwerken. Deze persoonlijke vaardigheid moet u dus goed ontwikkelen. In hoofdstuk 2 leest u ... Voor een goede samenwerking met anderen zijn sociale vaardigheden, zoals inlevingsvermogen, actief luisteren en het toepassen van de ...
... van tevoren aan de uitlener laten weten dat ze flexibel personeel willen inhuren, terwijl de variatie in het werkaanbod in twee derde ... is. Ook worden er behalve het inhuren van flexibel personeel nog relatief weinig andere HR-diensten (zoals assessments, trainingen ... het erg belangrijk dat de flexleverancier waarmee ze samenwerken over een keurmerk beschikt. 8.1 Samenwerking ...
... tot een goed einde wilt brengen, ontkomt u niet aan samenwerken. Als manager staat u hierbij voor een dubbele opdracht. Allereerst ... Als u niet voortdurend aandacht besteedt aan vaardigheden zoals sparren, communiceren, overleggen en taken verdelen, kan het ...
... weg in moet vinden. Hiervoor ontwikkelt u competenties als samenwerken, besluitvorming en leiderschapsvaardigheden. Alles wat u in de ... U zoekt uitdagende situaties uit in uw eigen praktijk om uw vaardigheden te ontwikkelen. Leeractiviteiten zijn training- of ... hangt samen met uw leerstijl. Die stijl bestaat uit uw persoonlijke en groepsvoorkeuren. Die kunnen variëren van meer ...
... Bij de samenwerking doorloopt ieder team verschillende fases. Het is belangrijk dat u die fases herkent, omdat elke fase specifieke ... gemeenschappelijk doel De eerste stap bij samenwerken in een team is het vaststellen van de doelen en de oriëntatie. Een ...
omgaan met gedrag Om goed te kunnen samenwerken, moet u begrijpen hoe uw team functioneert. Maar als u een bijdrage ... aan de samenwerking, is het belangrijk om ook uw eigen vaardigheden te oefenen. Om soepel samen te werken moet u vooral kunnen omgaan ...
... een aantal stadia, voordat de teamleden effectief met elkaar samenwerken. Een bekend model is dat van Tuckman, dat onderstaande vijf ... het meestal jammer dat de groep uiteen gaat. 4.2.2 Vaardigheden initiatief conflict- hantering De ...
... een aantal stadia voordat de teamleden effectief met elkaar samenwerken. Een bekend model is dat van Tuckman, dat onderstaande vijf ... het meestal jammer dat de groep uiteen gaat. 4.2.2 Vaardigheden deadline conflict- hantering De projectleden ...
... u zo’n 25-30% via de g-rekening betalen. 5.2 Samenwerken met een payrollbedrijf ...
... een arbocommissie heeft, is dat een prima plek om de samenwerking te starten en bijvoorbeeld de vertrouwenspersoon bij het ... arbo en dus ook over ongewenst gedrag. 9.5.6 HR samenwerking De HR-professional is nauw betrokken bij het beleid voor PSA ...
- 1 van 1453
- ››