Zoekresultaten
1 - 10 van de 19637 resultaten voor: node organisatie leidinggeven harmoniseren arbeidsvoorwaarden overgangsregelingen 83 financiele
overgang van onderneming Arbeidsvoorwaarden harmoniseren gebeurt vooral bij fusies en overnamen. De overnemende werkgever ... onderneming’. Daarvan is sprake als de ene werkgever een organisatie(onderdeel) via een overeenkomst overneemt van de andere. Het ...
... uit te oefenen bij een fusie- of overnametraject. Het harmoniseren van de arbeidsvoorwaarden is daarbij een belangrijke stap. De ... de taak om de belangen van de werknemers én die van de organisatie te behartigen. Bij een fusie of overname speelt de OR daarom een ...
... per week zal werken ter sprake. Naast zulke primaire arbeidsvoorwaarden zijn er ook secundaire en tertiaire arbeidsvoorwaarden. Denk ... hangt af van de financiële mogelijkheden, hoe graag een organisatie de werknemers aan zich wil binden en wat er bepaald is in de wet en ...
... arbeidsvoorwaarden moeten wijzigen. De omvang en manier van harmoniseren kan enorm verschillen en is bepalend voor uw startpositie als OR. ... op elkaar egaliseren voordeel Als de organisatie twee arbeidsvoorwaardenpakketten moet harmoniseren die eigenlijk al ...
één werknemer Arbeidsvoorwaarden harmoniseren gebeurt vooral bij fusies en overnames. De overnemende werkgever ... onderneming’. Daarvan is sprake als de ene werkgever een organisatie of organisatieonderdeel via een overeenkomst overneemt van de ...
... zijn om: maar liefst 82% wil thuiswerken opnemen in de arbeidsvoorwaarden. This news article is also available in English ... niet goed genoeg om thuiswerken als vast onderdeel in de arbeidsvoorwaarden op te nemen. Medewerkers beamen dat: de helft vindt dat er ...
... zijn om: maar liefst 82% wil thuiswerken opnemen in de arbeidsvoorwaarden. This news article is also available in English ... niet goed genoeg om thuiswerken als vast onderdeel in de arbeidsvoorwaarden op te nemen. Medewerkers beamen dat: de helft vindt dat er ...
... krijgen werknemers die erop achteruitgaan door de nieuwe arbeidsvoorwaarden eenmalig een bedrag uitgekeerd. Deze manier wordt ook wel de ... een eenmalige uitkering, dan moet u goed uitvragen hoe uw organisatie de berekening van de uitkeringen aanpakt. Misschien is het handig ...
... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ... 7.2.2 las u dat het belangrijk is dat de top van een organisatie het thema diversiteit en inclusie uitdraagt en agendeert. Dit geldt ...
arbeidsvoorwaarden Het grootste deel van de cao-regelingen heeft betrekking op arbeidsvoorwaarden. Hierbij kunt u een onderscheid maken tussen primaire en ... voorwaarden. Een eenduidige omschrijving bestaat niet: elke organisatie beschouwt andere soort voorwaarden als tertiair en in sommige ...
- 1 van 1964
- ››