Zoekresultaten
1 - 10 van de 21672 resultaten voor: node organisatie leidinggeven harmoniseren arbeidsvoorwaarden stappen harmoniseren 51 manieren
overgang van onderneming Arbeidsvoorwaarden harmoniseren gebeurt vooral bij fusies en overnamen. De overnemende werkgever ... onderneming’. Daarvan is sprake als de ene werkgever een organisatie(onderdeel) via een overeenkomst overneemt van de andere. Het ...
... arbeidsvoorwaarden moeten wijzigen. De omvang en manier van harmoniseren kan enorm verschillen en is bepalend voor uw startpositie als OR. ... op elkaar egaliseren voordeel Als de organisatie twee arbeidsvoorwaardenpakketten moet harmoniseren die eigenlijk al ...
... uit te oefenen bij een fusie- of overnametraject. Het harmoniseren van de arbeidsvoorwaarden is daarbij een belangrijke stap. De ... de taak om de belangen van de werknemers én die van de organisatie te behartigen. Bij een fusie of overname speelt de OR daarom een ...
één werknemer Arbeidsvoorwaarden harmoniseren gebeurt vooral bij fusies en overnames. De overnemende werkgever ... onderneming’. Daarvan is sprake als de ene werkgever een organisatie of organisatieonderdeel via een overeenkomst overneemt van de ...
... werken te bevorderen, kunt u bijdragen aan het succes van de organisatie op de lange termijn. Dit vraagt van u een aanpassing aan de ... Slimme communicatie is de sleutel tot succesvol leidinggeven in hybride werkomgevingen. Een belangrijke stap daarin is dat u ...
... raakt bij een harmonisatietraject. 3.3.1 Wetten Uw organisatie moet zich in het beleid rondom arbeidsvoorwaarden houden aan ... arbeidsvoorwaarden lastig Arbeidsvoorwaarden harmoniseren is prioriteiten stellen. Bovenaan het lijstje van uw bestuurder ...
... doorloopt u (of een externe adviseur) dus de volgende stappen: Gegevens verzamelen over taken, verantwoordelijkheden en ... de veranderingen ontvangen. Is er veel onrust in de organisatie of zijn er ernstige bezwaren, dan kunt u eventueel nog bijsturen. ...
... onder werknemers, omdat ze zo helder krijgen waar de organisatie naartoe wil. Ook voor uw organisatie zijn leidinggevenden een belangrijke informatiebron en een ...
... zijn om: maar liefst 82% wil thuiswerken opnemen in de arbeidsvoorwaarden. This news article is also available in English ... niet goed genoeg om thuiswerken als vast onderdeel in de arbeidsvoorwaarden op te nemen. Medewerkers beamen dat: de helft vindt dat er ...
... zijn om: maar liefst 82% wil thuiswerken opnemen in de arbeidsvoorwaarden. This news article is also available in English ... niet goed genoeg om thuiswerken als vast onderdeel in de arbeidsvoorwaarden op te nemen. Medewerkers beamen dat: de helft vindt dat er ...
- 1 van 2168
- ››