Zoekresultaten
1 - 10 van de 37706 resultaten voor: node zakelijke communicatiemiddelen efficient e mailen 22 aandachtspunten valkuilen en etiquette
... over tarieven of contracten. Tussen de verjaardagsmail en de zakelijke onderhandeling zit een heel scala aan min of meer informele ... heel anders opvatten dan u bedoelde. Wijk uit naar andere communicatiemiddelen (zoals persoonlijk of telefonisch overleg) als u vermoedt ...
keuze Zakelijke communicatie ging lange tijd vooral per brief. Daarna kwamen telefoon en fax en later volgden e-mail, sms, Facebook, Skype en WhatsApp. Wat al die tijd is gebleven, is het ... gesprek. Kortom, u heeft tegenwoordig enorm veel keuze in de communicatiemiddelen die u voor uw organisatie kunt gebruiken. Tegelijkertijd ...
mogelijkheden Uw OR kan allerlei communicatiemiddelen kiezen om de achterban te informeren, afhankelijk van het ... op rendement.nl/ordossier voor een overzicht van aandachtspunten bij de communicatie met uw achterban. 5.1.1 ... te verspreiden onder alle werknemers, bijvoorbeeld via e-mail of in postvakjes. De vraag is echter of dit heel nuttig is. Dit geldt ...
... U verstuurt vast wel eens een grote mailing met de post, en u weet dus als geen ander hoeveel werk dit voor u betekent. U moet brieven ... het handboek secretariaat kunt u een checklist opnemen van aandachtspunten bij een mailing. U kunt er onder andere de volgende punten in ...
... Let op dat als werknemers als keuzeloon computers en mobiele communicatiemiddelen kiezen, de gerichte vrijstelling op grond van het ... gerichte vrijstelling hiervoor niet van toepassing. Genoemde aandachtspunten voor communicatiemiddelen gelden ook voor ‘dergelijke ...
... Zetten werknemers hun keuzeloon in voor computers en mobiele communicatiemiddelen – net als voor dergelijke apparatuur en voor ...
... Zetten werknemers hun keuzeloon in voor computers en mobiele communicatiemiddelen – net als voor dergelijke apparatuur en voor ...
... video-conferencing Dankzij mobiele telefoons, e-mail, video-conferencing en internet kunnen werknemers met elkaar samenwerken ... afspraken helder zijn, iedereen beschikt over goed werkende communicatiemiddelen en er altijd een centraal aanspreekpunt is, zoals een ...
... deel van uw werk bestaat waarschijnlijk uit overleg en vergaderingen met collega’s, klanten of andere projectpartners. Een ... aan de anderen: zij zijn belangrijk, u wilt dat ze dat weten en voelen. Maar uiteindelijk is iedereen vooral gebaat bij werk dat op tijd en ...
Diversiteits- en inclusiebeleid kent verschillende valkuilen. Een aantal belangrijke valkuilen treft u hieronder aan. Uitkomstgerichtheid uitkomsten ...
- 1 van 3771
- ››