Zoekresultaten
1 - 10 van de 11133 resultaten voor: onderneming administratie risicomanagement 6 mitigeren 65 application controls
duurzaam voordeel drie gebieden Risicomanagement moet leiden tot een duurzaam voordeel. De voordelen van het ... nastreeft binnen interne kaders (beleid binnen de onderneming) en externe kaders (wet- en regelgeving). Risicomanagement ... zo effectief en efficiënt mogelijk in te zetten. 1.6 Waarom risicomanagement? ...
gegevens uitwisselen Application Programming Interface (API) is een techniek onder de motorkap van ... eindeloos real-time aan elkaar worden gekoppeld. 7.6 Application Programming Interface (API) ...
... beheersingsmaatregelen dat de fiscale risico’s van een onderneming zichtbaar maakt en beheerst. Met een goed TCF dekt uw onderneming de grote en meest voorkomende fiscale risico’s af, zodat het ...
administratie eindverantwoordelijk Uw fiscale administratieplicht ... wilt bewaren. In de regel is dit de plaats waar uw onderneming binnen Nederland kantoor houdt. Als uw onderneming geen kantoor ... tarief en eventueel de loonheffingskorting toepassen. 6.1 Administratieve verplichtingen ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... voorschot buiten het loonbeslag om uitbetalen, omdat dit uw onderneming in een vervelende (financiële) positie brengt (zie hoofdstuk 9). ...
... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
... efficiënter De omgeving waarin een onderneming opereert, is niet statisch, maar dynamisch. En bovendien gaan de ... niet. De grootste bedreigingen komen vaak van buiten! Risicomanagement moet daarom zowel intern als extern gericht zijn en altijd ...
... onderschat. Risicomanagement is dus het proces waarmee een onderneming de risico’s methodisch beheerst met als doel met alle ... voordeel te behalen. Afweging besluit Risicomanagement zorgt ervoor dat je een goede afweging maakt tussen te behalen ...
administratie opslagruimte De aankoop van een nieuw pand moet u ... verwerken in uw administratie. Gebruikt u het pand in uw onderneming dan is geen discussie mogelijk en behoort het pand tot het ... ’s-Hertogenbosch, 16 maart 2012, LJN: BW1117 6.6 Vastleggen keuze in administratie ...
- 1 van 1114
- ››