Zoekresultaten
1 - 10 van de 26614 resultaten voor: node onderneming personeel persoonlijke vaardigheden samenwerken 21 effectief werken team
nuttig Samenwerken is niet alleen een natuurlijke neiging van mensen, het is ook nuttig. Als u effectief met uw collega’s samenwerkt, kunt u grotere taken aan, kunt u samen ... elkaar aanvullen, zowel in competenties als in karakter en vaardigheden. 2.1.1 Teamrollen van Belbin model regelaar ...
... communicatiepatronen meten, waaronder de hoeveelheid directe persoonlijke interactie, gespreksduur, fysieke nabijheid tot andere mensen en ... dichtbij mensen met elkaar communiceerden, bepaalt dus hoe effectief teams wel of juist niet zijn. praten en luisteren ...
omgaan met gedrag Om goed te kunnen samenwerken, moet u begrijpen hoe uw team functioneert. Maar als u een bijdrage ... aan de samenwerking, is het belangrijk om ook uw eigen vaardigheden te oefenen. Om soepel samen te werken moet u vooral kunnen omgaan ...
... een aantal stadia, voordat de teamleden effectief met elkaar samenwerken. Een bekend model is dat van Tuckman, dat onderstaande vijf ... het meestal jammer dat de groep uiteen gaat. 4.2.2 Vaardigheden initiatief conflict- hantering De ...
... een aantal stadia voordat de teamleden effectief met elkaar samenwerken. Een bekend model is dat van Tuckman, dat onderstaande vijf ... het meestal jammer dat de groep uiteen gaat. 4.2.2 Vaardigheden deadline conflict- hantering De projectleden ...
... hybride vergaderen en hybride communiceren zijn de digitale vaardigheden van u en uw teamleden. Digitale vaardigheden verwijzen naar het vermogen om effectief en efficiënt met digitale technologieën en tools om te gaan. ...
... geven, is beschikken over goede sociale en communicatieve vaardigheden. Het is prettig als u gezegend bent met een flinke dosis charisma, ... integer handelen, u kwetsbaar opstellen en goed kunnen samenwerken zijn een aantal van die belangrijke sociale ... Talentmanagement is geen keuze binnen een succesvol team, maar pure noodzaak. Als werknemers hun talent niet gebruiken, droogt het ...
... en klanten, zult u regelmatig moeten samenwerken. Deze persoonlijke vaardigheid moet u dus goed ontwikkelen. In hoofdstuk 2 leest u ... Voor een goede samenwerking met anderen zijn sociale vaardigheden, zoals inlevingsvermogen, actief luisteren en het toepassen van de ...
... tot een goed einde wilt brengen, ontkomt u niet aan samenwerken. Als manager staat u hierbij voor een dubbele opdracht. Allereerst ... Als u niet voortdurend aandacht besteedt aan vaardigheden zoals sparren, communiceren, overleggen en taken verdelen, kan het ...
... aanstellen van de vertrouwenspersoon kan sterk de-escalerend werken. De vertrouwenspersoon kan vanuit zijn rol en aanpak erger voorkomen. ... u als leidinggevende veel invloed op de werksfeer binnen het team. Treedt u als leidinggevende niet of nauwelijks op tegen ongewenst gedrag, ... u is een goede samenwerking met HR belangrijk om dit beleid effectief te laten zijn. 9.5 Samenwerken ...
- 1 van 2662
- ››