Zoekresultaten
1 - 10 van de 20027 resultaten voor: node organisatie leidinggeven harmoniseren arbeidsvoorwaarden stappen harmoniseren 54 inventarisatie
overgang van onderneming Arbeidsvoorwaarden harmoniseren gebeurt vooral bij fusies en overnamen. De overnemende werkgever ... onderneming’. Daarvan is sprake als de ene werkgever een organisatie(onderdeel) via een overeenkomst overneemt van de andere. Het ...
... uit te oefenen bij een fusie- of overnametraject. Het harmoniseren van de arbeidsvoorwaarden is daarbij een belangrijke stap. De ... de taak om de belangen van de werknemers én die van de organisatie te behartigen. Bij een fusie of overname speelt de OR daarom een ...
... arbeidsvoorwaarden moeten wijzigen. De omvang en manier van harmoniseren kan enorm verschillen en is bepalend voor uw startpositie als OR. ... op elkaar egaliseren voordeel Als de organisatie twee arbeidsvoorwaardenpakketten moet harmoniseren die eigenlijk al ...
één werknemer Arbeidsvoorwaarden harmoniseren gebeurt vooral bij fusies en overnames. De overnemende werkgever ... onderneming’. Daarvan is sprake als de ene werkgever een organisatie of organisatieonderdeel via een overeenkomst overneemt van de ...
verdelen De tweede stap is de inventarisatie van de arbeidsvoorwaarden. Voor uw ondernemingsraad betekent dit documenten ... werknemers! Het is verstandig om de inventarisatie van de arbeidsvoorwaarden te verdelen onder de OR-leden. Zo werkt u het meest ...
... en komt u de belangrijkste problemen en uitdagingen van uw organisatie op het spoor. Het verband tussen functies zien samenhang Door de structuur van uw organisatie in kaart te brengen, schetst u het kader om functies in hun ...
... raakt bij een harmonisatietraject. 3.3.1 Wetten Uw organisatie moet zich in het beleid rondom arbeidsvoorwaarden houden aan ... arbeidsvoorwaarden lastig Arbeidsvoorwaarden harmoniseren is prioriteiten stellen. Bovenaan het lijstje van uw bestuurder ...
... zijn om: maar liefst 82% wil thuiswerken opnemen in de arbeidsvoorwaarden. This news article is also available in English ... Ander soort managementstijl Voor de coronacrisis werkte 54% van de professionals incidenteel thuis, had 35% er volledige vrijheid in en ...
... zijn om: maar liefst 82% wil thuiswerken opnemen in de arbeidsvoorwaarden. This news article is also available in English ... Ander soort managementstijl Voor de coronacrisis werkte 54% van de professionals incidenteel thuis, had 35% er volledige vrijheid in en ...
... neemt u samen met de manager in de afweging ook de stijl van leidinggeven mee. Daarnaast is het van belang om de behoeften van medewerkers ... het gebied van informatietechnologie en telefonie binnen uw organisatie zijn. Luister goed naar werknemers! Als de werkgever ...
- 1 van 2003
- ››