Zoekresultaten
1 - 10 van de 9806 resultaten voor: node onderneming administratie verslaglegging 8 deponeren
... – dus feitelijk pas vanaf 1 januari 2017 – is digitaal deponeren verplicht en is op papier aanleveren niet meer mogelijk. Over de ... Team Deponeringen, Postbus 106, 3440 AC Woerden. 8.5.1 Deponeren via Digipoort SBR In het kader van de ... financiële rapportages kunt aanleveren. 8.5 Wijze van deponeren ...
... van uw organisatie uiterlijk acht dagen na vaststelling deponeren bij de KvK. U bent verplicht om de jaarrekening op tijd te deponeren ... bestuurder AVA Zijn alle aandeelhouders van uw onderneming ook bestuurder, dan is de jaarrekening door ondertekening ook ... en de jaarrekening niet (op tijd) is gedeponeerd. 8.4 Termijnen deponering ...
... versie is te vinden op www.duurzaammkb.nl. 8.6.1 Sociaal jaarverslag informatierecht initiatiefrecht ... of intrekken van een werktijd- of vakantieregeling. 8.6.2 Milieujaarverslag e-MJV Industriële bedrijven moeten ...
omvang Uw onderneming hoeft in de meeste gevallen niet de gehele jaarrekening te deponeren. Afhankelijk van de omvang kunnen er behoorlijk wat vrijstellingen en ... het Handelsregister van de Kamer van Koophandel (KvK). 8.3 Wat moet u deponeren? ...
Per 2017 bent u verplicht uw jaarrekening digitaal te deponeren bij de Kamer van Koophandel. Dit blijkt uit een conceptwetsvoorstel ... deponeringsplichtige ondernemingen vanaf 2017 in totaal € 8,4 miljoen administratieve lasten per jaar zullen besparen. Toch lukt het nog ...
... is wettelijk verplicht tot het voeren van een zodanige administratie van de vermogenstoestand van de stichting dat daaruit te allen ...
... komst van het nieuwe bv-recht ook gewijzigd. Voorheen had uw onderneming maar liefst 13 maanden om de jaarrekening te deponeren. Nu is deze ... onderneming moet de jaarrekening over 2012 dus uiterlijk op 8 december deponeren bij de Kamer van Koophandel, als uw boekjaar gelijk is aan ...
Het bijhouden van een goede administratie en het voldoen aan alle administratieve verplichtingen kan het risico van aansprakelijkstelling beperken voor uw onderneming. Administratie aansprakelijkheidsschuld De ... toepassing zijnde BTW-tarief; het BTW-bedrag. 8.1 Administratieve tips ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... voorschot buiten het loonbeslag om uitbetalen, omdat dit uw onderneming in een vervelende (financiële) positie brengt (zie hoofdstuk 9). ...
... als de BSA met goed gevolg doorstaan (zie ook hoofdstuk 8)? Is iedereen in de organisatie op de hoogte van het heersende ... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
- 1 van 981
- ››