Zoekresultaten
1 - 10 van de 9126 resultaten voor: node onderneming administratie bedrijfscontinuiteit
... maar de signalen liegen er niet om. Echter: het einde van uw onderneming hoeft niet per definitie het einde van uw continuïteit te ... noodzakelijk zijn voor de dagelijkse bedrijfsvoering, zoals administratie, rapportage, documentatie én routinevergaderingen. Het kantoor ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... voorschot buiten het loonbeslag om uitbetalen, omdat dit uw onderneming in een vervelende (financiële) positie brengt (zie hoofdstuk 9). ...
... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
... in de auto of de trein als de situatie daar om vroeg. Uw onderneming kon op elk moment een bedrijfsfeestje organiseren en u kon met ...
... Om u compleet voor te bereiden op een crisis moet uw onderneming ook verschillende testscenario’s opstellen om het crisisplan ...
... de laatste zou zijn. Zij grepen de situatie aan om hun eigen onderneming te herdefiniëren in termen van risico’s, kansen, mogelijkheden ... waren hier niet toe in staat. Zij slaagden er niet in om hun onderneming relevant te houden en moesten hun deuren sluiten, gebukt onder een ...
... woorden: wat is de essentie van de continuïteit van uw onderneming? Als uw onderneming in woelige wateren terechtkomt, welke processen moeten er dan ...
... krijgt, moet u extra aan de slag! Bewaar kopie administratie zorgvuldig automatisch De eventueel in de arm genomen ... partij voor salarisverwerking of -administratie kan uw onderneming na afloop van het kalenderjaar automatisch een kopie van uw ...
Het bijhouden van een goede administratie en het voldoen aan alle administratieve verplichtingen kan het risico van aansprakelijkstelling beperken voor uw onderneming. Administratie aansprakelijkheidsschuld De ... Maar de fiscus kan hierbij ook de administratie van uw onderneming gebruiken, als u de aannemer of inlener een schakel hoger bent. Als ...
... van een buitenlandse werknemer in Nederland moet uw onderneming voldoen aan een reeks administratieve verplichtingen. 4.1.1 ... ander werk gaat doen, is een nieuwe TWV nodig. Ook als uw onderneming een werknemer overneemt die al over een TWV beschikt wegens een ...
- 1 van 913
- ››