Zoekresultaten
1 - 10 van de 12535 resultaten voor: node onderneming personeel persoonlijke vaardigheden coaching 54 coachingsgesprekken
... Voor het verloop van het coachingstraject en de coachingsgesprekken maakt het nogal wat uit welke gesprekstechniek u kiest. U ... gesprekstechnieken. Dit is bovendien cruciaal voor coaching. U kunt pas begeleiden als u begrijpt wat iemand wil en doormaakt. ...
... in heel specifieke werkzaamheden en eigen ontwikkelpunten (vaardigheden). In zulke gevallen kan coaching door een externe coach een goed ... uit te voeren. Tijdens de coaching werkt de secretaris aan persoonlijke leerdoelen die hij vaststelt in overleg met de coach. ...
... ook voor de taak om werkprocessen soepel te laten verlopen. Persoonlijke vaardigheden die communicatie en een goede verstandhouding met werknemers ...
... verdienen uw aandacht, maar dichter bij huis moet uw onderneming oog hebben voor de eigen werknemers. Het is belangrijk om ook met ... werk-privé zorgen voor meer winst. Gemotiveerd en betrokken personeel is namelijk productiever. Ondernemingen met gemotiveerd en betrokken ...
... uw coachingsvaardigheden en gesprekstechnieken. Sociale vaardigheden Als coach moet u over een aantal sociale vaardigheden ... zelf oplossingen te vinden. zelfstandigheid Coaching draait voor een groot deel om zelfstandigheid. U kunt als coach wel ...
... problemen inzetten. Voorwaarde hierbij is wel dat uw onderneming de coach aanvraagt en de kosten voor haar rekening neemt. Het is ...
... klik hebben met de medewerker. Hij moet ook over bepaalde vaardigheden beschikken. Bij het coachen spreekt de coach de medewerker aan op ... nieuwe inzichten of leert hij hem bepaalde communicatieve vaardigheden aan. De belangrijkste vaardigheden van een coach zijn: ...
... wenselijk of zelfs nodig om werknemers extra te begeleiden. Coaching is daar vaak een goede vorm voor. De coachingscirkel is een praktisch hulpmiddel om effectieve coachingsgesprekken te voeren. Een manier om werknemers te begeleiden is ...
... wenselijk of zelfs nodig om werknemers extra te begeleiden. Coaching is daar vaak een goede vorm voor. De coachingscirkel is een praktisch hulpmiddel om effectieve coachingsgesprekken te voeren. Een manier om werknemers te begeleiden is ...
... wenselijk of zelfs nodig om werknemers extra te begeleiden. Coaching is daar vaak een goede vorm voor. De coachingscirkel is een praktisch hulpmiddel om effectieve coachingsgesprekken te voeren. Een manier om werknemers te begeleiden is ...
- 1 van 1254
- ››