Zoekresultaten
1 - 10 van de 38100 resultaten voor: node onderneming administratie zakelijke mobiliteit andere vervoersvormen en combinaties
keuzevrijheid Mobiliteit is een belangrijke arbeidsvoorwaarde voor werknemers. Veel ... zodat hij zelf een keuze kan maken en de diverse vervoersvormen en mobiliteitsdiensten direct kan afrekenen. De werkgever ... 2 van dit dossier gaat verder in op het HR-beleid voor zakelijke mobiliteit en de werking van het mobiliteitsbudget en de ...
... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere tastbare bevestiging van de legale aanschaf van softwarelicenties. Als ...
... Het is natuurlijk niet gezegd dat werknemers hun zakelijke reizen slechts met één vervoermiddel afleggen. Het onbelast ... de tram pakt en daarna met de metro verder reist, kan uw onderneming de gehele reisafstand onbelast per kilometer vergoeden. Een ...
... meer aan, maar een gecombineerde vergunning voor verblijf en arbeid (GVVA). Voor enkele groepen werknemers, zoals seizoenswerkers, ... procedure komt voor buitenlandse werknemers die u voor uw onderneming wilt laten werken. Voor bepaalde werknemers vervalt de huidige ... en een kopie van het aanvullend document in uw administratie te bewaren. Voor kennismigrant is alleen een ...
... van een buitenlandse werknemer in Nederland moet uw onderneming voldoen aan een reeks administratieve verplichtingen. 4.1.1 ... in Nederland kunnen komen werken. Maar voor werknemers uit andere landen moet u een TWV of GVVA aanvragen. Die verplichting geldt in elk ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... voorschot buiten het loonbeslag om uitbetalen, omdat dit uw onderneming in een vervelende (financiële) positie brengt (zie hoofdstuk 9). ...
Elke stichting en vereniging moet goed bijhouden wat de organisatie nu precies ontvangt aan ... middelen niet effectief besteedt. Het voeren van een administratie is bovendien wettelijk verplicht. Het bestuur is ... beheren. Aansprakelijkheid failliet Een andere reden om niet alle financiële administratie zelf te doen, is de ...
De omzet van de zakelijke dienstverlening steeg in het eerste kwartaal van 2019 met 6,8% ten opzichte van het eerste kwartaal van 2018. De omzet van administratie- en accountantskantoren liet een groei zien van 4,8%. Desondanks bleef deze omzetstijging achter bij andere branches in de zakelijke dienstverlening, blijkt uit kwartaalcijfers van ...
... IBAN hoort. Eindejaarstip facturen Als uw administratie aan het einde van het jaar goed compleet is, kunt u veel fiscale ... kunt claimen als u een factuur heeft ontvangen van uw zakelijke relaties. Vraag de ontbrekende facturen dus voor het einde van 2016 ...
Heeft uw onderneming minstens 25 werknemers in dienst? Laat dan gratis onderzoeken hoe zij slimmer kunnen reizen en werken. Vraag bij Agentschap NL een mobiliteitsvoucher aan en betaal daarmee ... adviseur vragen voor uw onderneming uit te zoeken hoe de mobiliteit in uw onderneming kan verbeteren. De scan geeft antwoord welke ...
- 1 van 3810
- ››