Zoekresultaten
1 - 10 van de 18472 resultaten voor: node onderneming administratie crowdfunding 6 aandachtspunten uw kredietaanvraag 61 concrete omschrijving
... Met het formuleren van het plan legt u het fundament voor uw project. Zorg voor een concreet idee dat goed is afgebakend. Mensen moeten ... Het volgende rijtje stappen kan u helpen om tot een concrete omschrijving te komen: Stel uzelf de vraag waarom het een goed ... uw hele project, dus zorg voor een goed fundament. 6.1 Concrete omschrijving ...
... Als u een nieuwe dossiermap vormt, moet u een goede omschrijving maken. Doet u dit niet, dan loopt u risico dat u of andere ... moet beknopt doch volledig zijn. Op die manier kan uw collega alleen al op basis van de omschrijving nagaan wat er in de map zit. ...
aantrekkelijk alternatief Crowdfunding, ook wel peer-to-peer-lending genoemd, heeft zich in korte tijd ... bijeenbrengen voor de financiering van een bepaald project. Uw onderneming bepaalt in dat geval de voorwaarden van de financiering. ...
... ideaal, in ruil voor een leuk cadeau. De verschillende typen crowdfunding vragen dus verschillende soorten pitches met een eigen boodschap ... project aangeboden. Alle investeerders participeren in uw onderneming en hebben recht op een aandeel in de winst. Bij deze vorm van ...
... verbazen dat de Belastingdienst strenge eisen stelt aan uw administratie. De belangrijkste eis is dat de fiscus moet kunnen nagaan of u ... gescheiden houden kas Als uw onderneming niet alleen goederen verkoopt onder de margeregeling, maar ook ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... voorschot buiten het loonbeslag om uitbetalen, omdat dit uw onderneming in een vervelende (financiële) positie brengt (zie hoofdstuk 9). ...
... het inventariseren of tellen van de licenties die in uw organisatie aanwezig zijn. Dat blijkt een lastige klus te zijn, want vaak is ... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
... samen afspraken gemaakt over de wijze waarop zij binnen hun onderneming of branche invulling geven aan de wettelijke arbovoorschriften. ... kantoorinrichting aan de slag gaat, kunt u het best de voor uw organisatie geldende arbocatalogus raadplegen. Dat voorkomt onaangename ...
administratie eindverantwoordelijk Uw fiscale administratieplicht ... wilt bewaren. In de regel is dit de plaats waar uw onderneming binnen Nederland kantoor houdt. Als uw onderneming geen kantoor ... tarief en eventueel de loonheffingskorting toepassen. 6.1 Administratieve verplichtingen ...
... te bepalen hoe breed inzetbaar het systeem van functieomschrijving en -waardering moet worden. In dit kader zijn verschillende ... u schetst de functie binnen de specifieke omstandigheden van uw organisatie of uw sector. Generiek: u maakt een algemene, niet aan een ...
- 1 van 1848
- ››