Zoekresultaten
1 - 10 van de 25789 resultaten voor: node onderneming fiscus bedrijfscontinuiteit wat bedrijfscontinuiteit 24 stap 3 wees voorbereid
... als uitzonderlijke omstandigheden. Met andere woorden: wat is de essentie van de continuïteit van uw onderneming? Als uw bv in woelige wateren terechtkomt, welke processen moeten ...
Zodra u in kaart heeft gebracht wat u precies moet en overeind wil houden in crisistijden, kunt u maatregelen ... leveranciers, die dit zouden kunnen overnemen. 2.4 Stap 3: wees voorbereid ...
... zijn toen naar boven gekomen? Hoe heeft u deze aangepakt? Wat kan en moet beter? 1.2.1 Stel een bedrijfscontinuïteitsplan op ... een crisis? Breng op basis van de identiteit van uw onderneming mogelijke kwetsbaarheden in kaart. Denk aan specifieke machines en ...
... afspraken goed voorlichten Als uw onderneming een cafetariaregeling – waaronder het keuzebudget – wil ... geen naheffingen en boetes volgen. Oordeel aan fiscus voorleggen afkeuring U heeft de mogelijkheid om de ...
... de laatste zou zijn. Zij grepen de situatie aan om hun eigen onderneming te herdefiniëren in termen van risico’s, kansen, mogelijkheden ... ontdekten nieuwe doelgroepen en waren voortaan beter voorbereid op het onverwachte. Verandering verdienmodel Andere ...
... lezen: Hoe speel ik in op de ondernemingstrategie en wat is mijn taakopdracht? Hoe is de situatie? Welke ontwikkelingen ... wat uw waarde is in het realiseren van de strategie van de onderneming. Als uw rol in de strategie slechts ondersteunend is, vraagt u ...
... definitie en gevolgen van een crisis verschillen immers per onderneming. ‘Crisis’ is dan ook een subjectief begrip. Een lekkende ... is het definiëren van het hart van uw onderneming. Wat is de kern van wat uw onderneming doet? Uit welke bouwstenen is deze kern ...
... maak deze interactief, zodat mensen meemaken en wennen aan wat er tijdens een crisis kan gebeuren. 10.4 De basismiddelen voor ...
... plannen en vergaderruimtes boeken. Zo ziet u direct wat u zelf moet doen voor een vergadering. 6.1.2 Datum vastleggen ... De controle van datum en tijdstip is een belangrijke eerste stap bij het regelen van een vergadering. Het komt erg rommelig over als u of ...
... een archiefbeheersreglement heeft. Hierin staat vaak wat de standaardprocedure is voor een archiefverhuizing. Er staat bijvoorbeeld ... nodig zijn, wie wat gaat doen en op welk moment. 8.1.3 Planning bruikbaar Het is belangrijk om de archiefverhuizing ...
- 1 van 2579
- ››