Zoekresultaten
1 - 10 van de 24546 resultaten voor: node onderneming administratie projectmanagement projectmatig werken 13 nadelen
bureaucratisch kosten- besparend Aan projectmatig werken kleven helaas ook enkele nadelen. Het is bijvoorbeeld vrij bureaucratisch, er is veel tijd nodig voor ...
bureaucratisch kosten- besparend Aan projectmatig werken kleven helaas ook enkele nadelen. Het is bijvoorbeeld vrij bureaucratisch: er is veel tijd nodig voor ...
... vrije ruimte financieel voordeel Stel dat uw onderneming keuzeloon van werknemers ter waarde van € 2.500 als ... overschreden, is dit eindheffingsloon ook onbelast voor uw onderneming. Hierdoor heeft u er zelfs een financieel voordeel van: de ... wel voor overschrijding van de vrije ruimte, dan is uw onderneming hierover – afhankelijk van de mate van overschrijding – ...
... Uw vrije ruimte is afhankelijk van de fiscale loonsom van uw onderneming, aangezien die daar 1,2% van bedraagt. Let daarom op dat als ... op basis daarvan een lagere uitkering zal betalen. Voor uw onderneming betekent dat dat u meer loonkosten zelf zult moeten betalen dan in ...
... nodig voor de machines waarop zij vanuit huis werken. U wilt dat vast niet alleen aan de verantwoordelijkheid van de ... Asset Management Door het hele bedrijf te laten werken met een standaardversie van een programma, maakt u de kans op ... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
... de facturen en de diverse grootboekrekeningen binnen deze administratie. Aangezien de factuurwaarde inclusief BTW vaak bepalend is voor ... er dan verschillende grootboekrekeningen moeten bestaan. Uw onderneming kan echter met de belastinginspecteur afspreken dat bij het ...
... speelt dus een belangrijke rol in de voorlichting binnen uw onderneming over hoe dit fiscale regime voor vergoedingen en verstrekkingen aan ... ervan. En dat is informatie waarover de financiële administratie beschikt (zie ook paragraaf 13.3). Zonder deze informatie van de ...
... moet u een aantal bijkomende gegevens en documenten in de administratie opnemen. Als eerste zult u moeten kiezen: rapporteren op papier ... op papier wilt bijhouden, is het aan te raden om te werken met een verzuimmap. Maak een verzuimformulier (of -kaart) aan met ...
... Er zijn ook diverse belangrijke (financiële) nadelen aan de cafetariaregeling verbonden voor werknemers. Het is van belang ... daarvan bewust zijn en u hen daar goed over informeert. Uw onderneming heeft overigens de mogelijkheid om bepaalde nadelen in de kiem te ...
loyaliteit Er zijn ook nadelen. Sommige werkgevers willen geen flexibele krachten, omdat het personeel met gevoelige informatie moet werken of omdat ze twijfelen aan de loyaliteit van flexkrachten. Kennelijk zien ... niet als mogelijkheid. Maar werkgevers zien ook andere nadelen, zoals lange inwerktijden en de hoge kosten van inhuur. ...
- 1 van 2455
- ››