Zoekresultaten
1 - 10 van de 39593 resultaten voor: node onderneming administratie elektronisch factureren basis e factureren 15 wet en regelgeving
... wordt het document verwerkt in de boekhouding. Elektronisch elektronisch factureren direct Het scannen ... onderzoek onder ruim 300 (mede)beslissingsbevoegden voor administratie en inkoop. Volgens de NPa is er een kleinere kans op vertraging ...
Het is toegestaan facturen op papier of elektronisch uit te reiken. De verzending of terbeschikkingstelling aan de ontvanger van de factuur en de opslag ervan verlopen in dat geval via elektronische apparatuur. Vormvrij pdf-bestand Het elektronisch factureren is vorm- en middelvrij. U kunt dus elektronische facturen uitreiken ...
... ondernemingen krijgen steeds vaker het verzoek hun facturen elektronisch te sturen. Ook sommige kleinere ondernemingen verwerken hun ... gemaakt. Daarnaast wordt een pdf-kopie gemaakt voor de eigen administratie. Het e-factuurportaal is vooral bedoeld voor het versturen van ...
... op 63%. Als redenen om nog niet over te stappen op elektronisch factureren geven ondernemingen aan dat het management terughoudend is, hun ...
... op 63%. Als redenen om nog niet over te stappen op elektronisch factureren geven ondernemingen aan dat het management terughoudend is, hun ...
De Nederlandse overheid is ruim tien jaar bezig om elektronisch factureren in te voeren binnen het bedrijfsleven en de overheid. ... organisaties waar ze zaken mee doen. Het is mooi als een onderneming een factuur elektronisch kan versturen aan de overheid, maar als ...
... het recht op aftrek van voorbelasting niet weigeren enkel en alleen omdat een factuur niet aan alle formele vereisten voldoet. Voorwaarde ... van 6 december 2014 over administratieve, facturerings- en andere verplichtingen voor de BTW is per 10 oktober 2017 geactualiseerd. In ... (tool) . Besluit omzetbelasting, facturering en administratie gewijzigd ...
... het recht op aftrek van voorbelasting niet weigeren enkel en alleen omdat een factuur niet aan alle formele vereisten voldoet. Voorwaarde ... van 6 december 2014 over administratieve, facturerings- en andere verplichtingen voor de BTW is per 10 oktober 2017 geactualiseerd. In ... (tool) . Besluit omzetbelasting, facturering en administratie gewijzigd ...
... hiervoor genoemde Nederlandse en Europese wetgeving, moet uw onderneming ook rekening houden met andere administratieve wetgeving. ... 7). 1.5.3 Bewaarplicht facturenHEADER_BREAK administratie De Belastingdienst wil ook graag de mogelijkheid hebben om ...
... informatie op te nemen over hun keten. Dit betekende dat de onderneming de rapportage enkel op haar eigen activiteiten kon richten, terwijl ... klimaatverandering, biodiversiteit en mensenrechten. In de basis zal de accountant deze informatie nog blijven controleren en dus is er ...
- 1 van 3960
- ››