Zoekresultaten
1 - 10 van de 9395 resultaten voor: node onderneming administratie bewaarplichtarchiveren archiveren vloer 72 klantgegevens
... communiceren. Klanttevredenheid Het kan voor uw administratie ook interessant zijn om te weten voor welke klant een bepaalde ... van de service. Deze gegevens kunt u zonder problemen archiveren, zolang de wettelijke bewaartermijnen nog niet is verstreken. ...
... wettelijke bewaarplicht bent u in principe verplicht om de administratie minimaal zeven jaar te bewaren. Onder deze bewaarplicht vallen ... soort gevallen zult u afdoende beheersingsmaatregelen in uw onderneming moeten hebben getroffen om de gewenste zekerheid te geven bij een ...
... Nu denkt u misschien: allemaal leuk en aardig, dat archiveren, maar wat levert het mij op? Het antwoord op die vraag is tweeledig. ... en te onderhouden, krijgt u automatisch ook meer grip op uw administratie. 1.2.1 Noodzaak: wettelijke verplichtingen ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... voorschot buiten het loonbeslag om uitbetalen, omdat dit uw onderneming in een vervelende (financiële) positie brengt (zie hoofdstuk 9). ...
... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
... handelaar moest daarom van de rechter de volledige lijst met klantgegevens overhandigen aan de groothandel. En ook moest hij uitleggen hoe ... 6 januari 2020), ECLI (verkort): 13821 Lijst met klantgegevens beschermd als bedrijfsgeheim? ...
... dan het minimumloon mag de Arbeidsinspectie binnenkort de administratie van de werkgever in beslag nemen. Daarmee worden de bevoegdheden ... en de Wet arbeid vreemdelingen. Als uw onderneming inspecteurs van de Arbeidsinspectie over de vloer krijgt, moet u hen ruim baan geven. Zo mogen ze de administratie van de ...
toekomst mythes Archiveren is het creëren, onderhouden en bewaren van informatie op zo’n ... u beheert (zie paragraaf 2.7). 1.1.3 Archief versus administratie verzameling gegevens archiefwaardig Een goed bijgehouden administratie wordt vaak ten onrechte gezien als een archief. Een administratie ...
opslagruime Bepaalde delen van uw administratie, zoals brieven, contracten of andere documenten nemen met de tijd ... selectiecriteria Door te kiezen voor geautomatiseerd archiveren, beheert u dergelijke documenten door vooraf uw selectiecriteria en ...
... te sluiten met de andere partij. Hoe zit dat als u uw administratie in de cloud heeft staan bij Google of Microsoft? Uw ... hun gebruikersvoorwaarden! 7.7.2 Nadelen van archiveren in de cloud Voor archiveren gelden echter andere eisen waar in ...
- 1 van 940
- ››