Zoekresultaten
1 - 10 van de 11606 resultaten voor: node onderneming administratie integrated reporting limited assurance 96 verantwoordelijkheden
Veel organisaties vragen aan hun accountant om (limited) assurance bij een geïntegreerd jaarverslag, waarbij financiële informatie ...
... context inhoudt dat alles met elkaar samenhangt, binnen een onderneming, maar ook daarbuiten. Geïntegreerd denken relaties Integrated thinking staat voor actief nadenken over de relaties tussen de ...
Bij integrated reporting draait het om verslaglegging van zowel financiële als ... tot beter intern begrip van de manier waarop de onderneming waarde creëert, van materiële kwesties van de organisatie en ...
... verantwoordingsplicht Het doel van de International Integrated Reporting Council (IIRC) is financiële en niet-financiële ... verbinding wordt gelegd tussen het waardecreatiemodel van de onderneming op financieel gebied en haar duurzaamheidsbeleid. Het doel vanuit ...
... die van toepassing zijn. U kunt kiezen uit het International Integrated Reporting Council (IIRC)-framework, de Global Reporting Initiative ...
... internationale standaarden, zoals die van de International Integrated Reporting Council (IIRC). De IIRC is een wereldwijd ... die van materiële invloed zijn op de waardecreatie van de onderneming. Het ondersteunen van geïntegreerd denken, besluitvorming en ...
... in overeenstemming met de Sustainability Reporting standaarden van GRI en de aanvullend gehanteerde ... opmaken van de jaarrekening moet het bestuur afwegen of de onderneming in staat is om haar werkzaamheden voort te zetten. Het bestuur moet ... voor het zodanig plannen en uitvoeren van de assurance-opdrachten dat hij daarmee voldoende en geschikte ...
op werknemersniveau Als uw onderneming de zakelijke kosten van werknemers vergoedt op declaratiebasis, ... bonnetjes of andere betalingsbewijzen ter onderbouwing in de administratie worden bewaard. Via welke administratie dit precies loopt, hangt af van de afspraken die er binnen uw onderneming gelden. Kas tekenen Het kan voorkomen dat ...
... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
... is het nauwst betrokken bij het voeren van de financiële administratie binnen een onderneming. Als de fiscus bij een boekenonderzoek constateert dat uw ...
- 1 van 1161
- ››