Zoekresultaten
1 - 10 van de 33402 resultaten voor: node onderneming administratie bewaarplichtarchiveren digitaal archiveren of toch hand 81 voordelen
... Hoe groter de hoeveelheid documenten die u moet archiveren wordt, hoe minder praktisch het is om dit allemaal handmatig te ... Moderne beheersystemen zijn bijna per definitie digitaal. Meestal kunt u ze gebruiken via een web- of een desktoptoepassing. Zo ...
... wettelijke bewaarplicht bent u in principe verplicht om de administratie minimaal zeven jaar te bewaren. Onder deze bewaarplicht vallen ... soort gevallen zult u afdoende beheersingsmaatregelen in uw onderneming moeten hebben getroffen om de gewenste zekerheid te geven bij een ...
opslagruime Bepaalde delen van uw administratie, zoals brieven, contracten of andere documenten nemen met de tijd ... selectiecriteria Door te kiezen voor geautomatiseerd archiveren, beheert u dergelijke documenten door vooraf uw selectiecriteria en ...
... te sluiten met de andere partij. Hoe zit dat als u uw administratie in de cloud heeft staan bij Google of Microsoft? Uw ... hun gebruikersvoorwaarden! 7.7.2 Nadelen van archiveren in de cloud Voor archiveren gelden echter andere eisen waar in ...
... de inhoud ervan. Controleer de gegevens op het moment van archiveren daarom op de volgende principes: Correct: om zinvol ... ze compleet zijn. Zo is het bijvoorbeeld zinloos om een digitaal gescande factuur te archiveren waarvan een pagina mist. Leesbaar: ...
... taken op het gebied van licenties: het inventariseren of tellen van de licenties die in uw organisatie aanwezig zijn. Dat blijkt een ... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
... en informatie over hun verkopers gaan bijhouden en in de administratie verwerken. De gegevens over 2023 moeten uiterlijk op 31 januari ... mogelijk met het in kaart brengen van de wijzigingen voor uw onderneming. Opsporen van BTW-fraude bij de digitale platforms Het doel ...
... en informatie over hun verkopers gaan bijhouden en in de administratie verwerken. De gegevens over 2023 moeten uiterlijk op 31 januari ... mogelijk met het in kaart brengen van de wijzigingen voor uw onderneming. Opsporen van BTW-fraude bij de digitale platforms Het doel ...
... bedenken welke vorm uw handboek gaat krijgen. Kiest u voor digitaal? Of toch liever voor een papieren handboek dat u in de kast kunt zetten? Beide ...
... verbonden. De nadelen die kleven aan de fiscale eenheid VPB of BTW, zijn bij de SGI namelijk niet aan de orde. We onderscheiden de volgende ... de loonheffingen aan u moet verstrekken voordat hij bij uw onderneming gaat werken. Het gaat hierbij om de volgende gegevens van de ...
- 1 van 3341
- ››