Zoekresultaten
1 - 10 van de 1213 resultaten voor: node rapporteren rapportagevormen 42 tekstuele rapportage
Word Powerpoint De basis van nagenoeg elke rapportage is tekst. Afhankelijk van het doel waarvoor u de rapportage opstelt, ... artikel; notulen van vergaderingen. Rapporteren van A tot Z verslag onderzoeks-resultaten ... voldoet aan de specificaties en vereisten. 4.2 Tekstuele rapportage ...
... altijd financiële verslagen zijn, maar ook bijvoorbeeld de rapportage van de stand van zaken van een lopend project. Rekenschap ... en banken. Stel vooraf goed vast met welk doel u wilt rapporteren. Dit vereenvoudigt de keuze voor de meest geschikte rapportagevorm ...
... hoofdstuk kwamen de onderliggende doelstellingen van rapporteren aan bod. De volgende hoofdstukken belichten de verschillen tussen mondeling en schriftelijk rapporteren. Vervolgens komen rapportagevormen aan de orde en passeren rapportagesystemen de revue. Ook komen ...
Rapporteren draait om verslag uitbrengen van bevindingen. Afhankelijk van de doelstelling van de rapportage is er onderscheid tussen rapportagevormen en -methoden. De keuze voor een bepaalde vorm en methode is ...
... al meer kunnen lezen over de voor- en nadelen van mondelinge rapportage. De belangrijkste voordelen zijn de snelle overdracht en directe ... laptop of tablet. Voorbeelden van mondelinge rapportagevormen Mondelinge rapportage kent vele vormen: lezing; ...
... gestructureerd te verwerken, draagt SBR bij aan het tijdig rapporteren van gegevens. Als u het rapportageproces op basis van SBR inricht ... – krijgt u informatie over het feit dat een nieuwe SBR-rapportage wordt verwacht en wordt het proces tot en met het aanleveren van het ...
... Het staat de onderneming vrij om zelf een SBR-rapportage op te stellen. Zonder enige SBR-kennis is dit echter een lastig ... verwacht, zoals grondslagen en toelichtingen. Deze veelal tekstuele informatie zal in standaard SBR-software kunnen worden vastgelegd, ... te doorlopen, zoals bij de banken. 3.4 Zelf rapporteren met standaard software ...
... Aandachtspunten voor een efficiënte tussentijdse rapportage zijn: een goede inrichting van uw financiële administratie in ... gebruikelijk om per vier weken, per maand of per kwartaal te rapporteren. Een tussentijdse rapportage is ook een uitstekend ...
... bijdrage te leveren aan de organisatiedoelstellingen. Rapporteren heeft ook te maken met verantwoording durven afleggen: over ... of diensten of nieuwe klanten. Met eigenaarschap van rapportage neemt u er verantwoordelijkheid voor en versterkt u de ... ware ‘co-maker’ van de organisatie. Op die manier draagt rapportage bij aan de persoonlijke ontwikkeling van werknemers in een ...
... kent, zal de accountant de details van de bevindingen rapporteren aan het management in het accountantsverslag. 9.2.1 ... ontbreekt die relevant is voor een goed begrip van de rapportage, zoals een duidelijke toelichting over de keuze een andere maatstaf ...
- 1 van 122
- ››