Zoekresultaten
1 - 10 van de 9493 resultaten voor: node onderneming administratie bewaarplichtarchiveren archiveren vloer 77 archiveren cloud
... wettelijke bewaarplicht bent u in principe verplicht om de administratie minimaal zeven jaar te bewaren. Onder deze bewaarplicht vallen ... soort gevallen zult u afdoende beheersingsmaatregelen in uw onderneming moeten hebben getroffen om de gewenste zekerheid te geven bij een ...
... te sluiten met de andere partij. Hoe zit dat als u uw administratie in de cloud heeft staan bij Google of Microsoft? Uw ... hun gebruikersvoorwaarden! 7.7.2 Nadelen van archiveren in de cloud Voor archiveren gelden echter andere eisen waar in ...
opslagruime Bepaalde delen van uw administratie, zoals brieven, contracten of andere documenten nemen met de tijd ... selectiecriteria Door te kiezen voor geautomatiseerd archiveren, beheert u dergelijke documenten door vooraf uw selectiecriteria en ...
... Nu denkt u misschien: allemaal leuk en aardig, dat archiveren, maar wat levert het mij op? Het antwoord op die vraag is tweeledig. ... en te onderhouden, krijgt u automatisch ook meer grip op uw administratie. 1.2.1 Noodzaak: wettelijke verplichtingen ...
strategie Hoewel het automatisch archiveren veel voordelen kent, zijn er enkele nadelen die u niet uit het oog ... fouten blijven altijd mogelijk. De problematiek van de cloud. Alles gaat automatisch. 8.2.1 Tijdsinspanning Als u start ...
toekomst mythes Archiveren is het creëren, onderhouden en bewaren van informatie op zo’n ... u beheert (zie paragraaf 2.7). 1.1.3 Archief versus administratie verzameling gegevens archiefwaardig Een goed bijgehouden administratie wordt vaak ten onrechte gezien als een archief. Een administratie ...
... Hoe groter de hoeveelheid documenten die u moet archiveren wordt, hoe minder praktisch het is om dit allemaal handmatig te ... van documenten te automatiseren. Denk hierbij aan het archiveren, raadplegen, wijzigen en doorzoeken. De meeste ... maar kent nog veel meer mogelijkheden. Denk hierbij aan het archiveren van e-mail maar ook aan: de betere vastlegging van andere ...
... Wanneer u besluit de informatie op een bepaalde manier te archiveren, is het nodig om te weten met welk doel de medewerkers ... 1.1.1 Transparantie bedrijfsprocessen Archiveren van documenten maakt een organisatie transparant en inzichtelijk. ...
... de inhoud ervan. Controleer de gegevens op het moment van archiveren daarom op de volgende principes: Correct: om zinvol ... en geloofwaardig zijn. Actueel: op het moment van archiveren zijn de gegevens definitief en up-to-date. Het heeft bijvoorbeeld ...
- 1 van 950
- ››