Zoekresultaten
1 - 10 van de 10518 resultaten voor: node onderneming administratie zakelijke mobiliteit carpoolen
keuzevrijheid Mobiliteit is een belangrijke arbeidsvoorwaarde voor werknemers. Veel ... 2 van dit dossier gaat verder in op het HR-beleid voor zakelijke mobiliteit en de werking van het mobiliteitsbudget en de ... dat er in een cao best een vergoeding van € 0,23 per zakelijke kilometer voor werknemers kan zijn afgesproken. Een organisatie mag ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... voorschot buiten het loonbeslag om uitbetalen, omdat dit uw onderneming in een vervelende (financiële) positie brengt (zie hoofdstuk 9). ...
... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
besparen Carpoolen is het delen van een auto voor woon-werkverkeer. De chauffeur en de ... voorkomen en het milieu ontzien. Teamgenoten die carpoolen kunnen soms werkbesprekingen houden in de auto. Carpoolers van ... reiskostenvergoeding matchen Carpoolen gebeurt soms spontaan, doordat werknemers bijvoorbeeld bij elkaar om ...
Heeft uw onderneming minstens 25 werknemers in dienst? Laat dan gratis onderzoeken hoe ... maakt. Slim reizen en slim werken levert uw onderneming meer op dan alleen winst. Het brengt de reiskosten omlaag en ... adviseur vragen voor uw onderneming uit te zoeken hoe de mobiliteit in uw onderneming kan verbeteren. De scan geeft antwoord welke ...
... functie veranderd, dan van werkgever. Daarmee is de interne mobiliteit toegenomen ten opzichte van de externe. Dit blijkt uit een rapport ... organisatie. Zeker als de financiële mogelijkheden van de onderneming beperkt zijn, is het waardevol om te kijken of werknemers zich op ...
op werknemersniveau Als uw onderneming de zakelijke kosten van werknemers vergoedt op declaratiebasis, vergoedt – en ... bonnetjes of andere betalingsbewijzen ter onderbouwing in de administratie worden bewaard. Via welke administratie dit precies loopt, hangt ...
Als ondernemer bent u wettelijk verplicht om een goede administratie bij te houden. U bent vrij om te beslissen hoe u dat precies ... Belastingdienst. Wat een redelijke termijn is, verschilt per onderneming en hangt onder meer af van de aard en omvang van de onderneming. ...
... van de vrije ruimte van 1,2% van de fiscale loonsom van uw onderneming te brengen. Amusement moet nog wel in de vrije ruimte Gaat ... de kosten van uw personeelsdagen gesplitste facturen in uw administratie te bewaren. Zo is van de kosten die u als eindheffingsloon heeft ...
... van het reiskostenregime doorgang vinden, moet u in 2013 de zakelijke reizen met het abonnement splitsen van de woon-werk- en privéritten. ... te maken. Splitsing van waarde ov-abonnement Als uw onderneming aan werknemers een abonnement voor het openbaar vervoer vergoedt of ... U moet gewoon alle reizen belasten. Straks dubbele administratie bij ov-abonnement ...
- 1 van 1052
- ››