Zoekresultaten
1 - 10 van de 38717 resultaten voor: node organisatie leidinggeven risicomanagement 6 mitigeren 66 definieren en vastleggen
wie en hoe Het definiëren en beschrijven van beheersingsmaatregelen (in ... de administratie voor administratieve verwerking. 6.6 Definiëren en vastleggen ...
... is van een voorschot als de periode tussen de verstrekking en de verrekening ervan maximaal één loontijdvak is. Als de periode tussen de uitbetaling van het voorschot en de latere verrekening langer dan een loontijdvak is, gaat de intentie een ...
... bij opeenvolgende arbeidsovereenkomsten tussen een werknemer en verschillende werkgevers die ten aanzien van de verrichte arbeid ... bij opvolgend werkgeverschap maakt het (nog) wel uit of uw organisatie als opvolgend werkgever al inzicht heeft in de kennis en kunde van ...
... output- gebieden vertrouwen Risicomanagement moet leiden tot een duurzaam voordeel. De voordelen van het ... risicomanagement om de strategische doelstellingen van de organisatie te realiseren. Tactisch (organisatiewijzigingen): Vervolgens ...
compliance In veel organisaties ligt de focus van risicomanagement op de risico’s in de eigen bedrijfsprocessen en op het ... deze risico’s onderhevig zijn aan invloeden van buiten de organisatie. Juist daarom is het van belang om beheersingsmaatregelen te ...
... kan het gevolg zijn van verschillende factoren en bovendien is het risico erop in elke organisatie uiteraard anders. De specifieke risico’s voor uw organisatie staan als het goed is opgenomen in de opgestelde RI&E (zie ...
Omdat er vaak meerdere stakeholders zijn bij conflicten en er risico van imago- en reputatieschade is, is het goed als uw organisatie richtlijnen hanteert voor omgang met de pers. Dan weten werknemers, ...
... Eerder al zijn training op onbewuste vooroordelen en gesprekstechnieken voor een selectiegesprek aan bod gekomen. Hieronder leest ... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ...
... van werknemers. Om de bedrijfscultuur binnen hun eigen organisatie of team te definiëren, kunnen leidinggevenden gebruikmaken van zes cultuurdimensies. Onderzoekers Sanders en Neuijen omschrijven bedrijfscultuur als ‘de gemeenschappelijke ... van de leden van en de belanghebbenden bij een organisatie’. Om inzicht te krijgen in de bedrijfscultuur – en daar ...
... van werknemers. Om de bedrijfscultuur binnen hun eigen organisatie of team te definiëren, kunnen leidinggevenden gebruikmaken van zes cultuurdimensies. Onderzoekers Sanders en Neuijen omschrijven bedrijfscultuur als ‘de gemeenschappelijke ... van de leden van en de belanghebbenden bij een organisatie’. Om inzicht te krijgen in de bedrijfscultuur – en daar ...
- 1 van 3872
- ››